www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۳۶ 1393/10/21

با دعوت از 40 جودوکار ؛ دور جدید تمرینات تیم ملی آغاز می شود/ رودکی دعوت شد

دور جدید تمرینات تیم ملی جودو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی از روز دوشنبه آغاز می شود که در میان دعوت شدگان نام محمد رضا رودکی نیز دیده می شود. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، مرحله جدید اردوی تیم ملی بزرگسالان جهت آمادگی در رقابتهای قهرمانی آسیا 2015 کویت به میزبانی سالن […]

دور جدید تمرینات تیم ملی جودو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی از روز دوشنبه آغاز می شود که در میان دعوت شدگان نام محمد رضا رودکی نیز دیده می شود.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، مرحله جدید اردوی تیم ملی بزرگسالان جهت آمادگی در رقابتهای قهرمانی آسیا 2015 کویت به میزبانی سالن جودو مجموعه ورزشی شهید کبکانیان از 22 دی آغاز می شود و تا 7 بهمن ادامه خواهد داشت.

با پایان رقابتهای قهرمانی ایران که روز جمعه در سالن شهید افراسیابی برگزار شد ، مجید زارعیان سرمربی جدید تیم ملی که کلیه رقابتهای روز جمعه را از نزدیک تماشا می کرد علاوه بر نفرات اول تا سوم مشترک 12 جودوکار را به اردو دعوت کرد. لیست اعلام شده از سوی سرمربی دو نکته بارز داشت.

نکته اول و مهم این لیست حضور نام محمد رضا رودکی بود. طی چند ماه اخیر همیشه بحث حضور این جودوکار سنگین وزن و با تجربه در اردوی تیم ملی مطرح بود و با دعوت رسمی زارعیان باید منتظر ماند و دید آیا به اردو خواهد آمد یا خیر !

دومین نکته مهم این لیست حضور جوانان با آتیه بود. نفراتی چون نیک اقبال ، قاسمی ، ناصری پور ، فتحی پور ، بریمانلو و … آینده جودو را ایران را تشکیل می دهند. و فدراسیون باید بیش از گذشته به این جوانان بها داده و برای پیشرفت آنها برنامه ریزی و سرمایه گذاری کند.

به هر حال دور جدید تمرینات تیم ملی از روز دوشنبه آغاز می شود و به گفته زارعیان غیبت به منزله انصراف است. نفرات دعوت شده به این اردو عبارتند:

ایمان نیک اقبال و مصطفی آهن فروش از اصفهان، فیروز اسدی، مجید تاجری، میلاد احمدی از البرز، یوسف کریمیان از ایلام، محمدرضا رودکی ، محمد جمالی، سعید ملایی، وحید نوری، بهنام صادقی نسب ، مسعود خرابات ، حبیب اله میرزاجانی،  سینا کریمی، احمد قاسمی از تهران، جواد محجوب، امیر قاسمی نژاد، خسرو رحیمی، جعفر پهلوانی، حیدر زحمت کش، محمد پهلوانلو ، امید تزتک از خراسان رضوی، مهدی دلیریان ، محمد محمدی بریمانلو، احمد جفاکش مقدم و سعید قلیچی از خراسان شمالی، ناصر ناصری پور از خوزستان، وحید بنا، جواد جلالیان و مهدی فتحی پور از فارس، رامین صفویه و علیرضا شیری نوکنده ای از قزوین، عادل ناصرآبادی از کردستان، احسان بهرامیان، قاسم نوری زاده، محمد نیک آبادی و سیدعلی اصغر موسوی از لرستان ، محمدحسین شیخ الاسلامی ، ابراهیم قجر و محمد جعفر انصاری از مازندران.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.