www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۵۲ 1393/09/11

با جدیت توسعه ووشو در مدارس را دنبال می کنیم؛ علی نژاد: به احتمال بسیار زیاد میزبان جام جهانی در سال 2016 خواهیم بود

رئیس فدراسیون ووشو گفت: به احتمال بسیار زیاد میزبان مسابقات جام جهانی ساندا در سال 2016 خواهیم بود. مهدی علی نژاد در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، در خصوص احتمال برگزاری رقابت های بین المللی و جهانی ووشو به میزبانی ایران اظهار داشت: ما تمامی امکانات و شرایط میزبانی رویدادهای بین المللی، آسیایی و جهانی […]

رئیس فدراسیون ووشو گفت: به احتمال بسیار زیاد میزبان مسابقات جام جهانی ساندا در سال 2016 خواهیم بود.

مهدی علی نژاد در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، در خصوص احتمال برگزاری رقابت های بین المللی و جهانی ووشو به میزبانی ایران اظهار داشت: ما تمامی امکانات و شرایط میزبانی رویدادهای بین المللی، آسیایی و جهانی را داریم. اما به دلیل مساله حجاب خانم های سایر کشورها، تاکنون نتوانسته ایم میزبان این قبیل مسابقات بزرگ باشیم. هرچند که سال 87 رقابت های غرب آسیا در ایران و در بندرعباس برگزار شد.

وی افزود: مسابقات ووشو به گونه ای است که رقابت های مردان و زنان باید همزمان و در یک سالن برگزار شود. اگر این مشکل نبود، ما تاکنون می توانستیم میزبان مسابقات مهمی همچون: قهرمانی آسیا، جهانی و جام جهانی باشیم.

رئیس فدراسیون ووشوی غرب آسیا، به برگزاری جام جهانی ساندا در سال 2016 اشاره کرد و یادآور شد: ما از سال گذشته رایزنی های جدی را برای اخذ میزبانی جام جهانی ساندا آغاز کردیم. البته ایتالیا جدی ترین رقیب ما بود که بعد از مدتی از میزبانی انصراف داد. اگر بتوانیم مساله پوشش زنان را حل کنیم، به احتمال بسیار زیاد در سال 2016 میزبان جام جهانی ساندا خواهیم بود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو در پایان، در مورد همکاری های اخیر فدراسیون ووشو با وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: اخیرا جلسه ای با دکتر حمیدی معاون سلامت وزارت آموزش و پرورش داشتیم تا با همکاری این وزارتخانه بتوانیم ووشو را در سطح مدارس جا بیندازیم. اگر این اتفاق بیفتد، انقلاب جدیدی هم در ورزش مدارس و هم در ووشوی ایران به وقوع خواهد پیوست.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید