www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۰۷ 1396/08/13

بامداد فردا تقابل GSP و بیسپینگ در UFC 217

سالن “مدیسون اسکوئر گاردن” نیویورک شاهد سه مبارزه عنوان قهرمانی یو اف سی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رویداد UFC 217 بامداد یکشنبه به وقت کشورمان (شنبه شب به وقت محلی) و در سالن “مدیسون اسکوئر گاردن” نیویورک برگزار خواهد شد.سه مبارزه عنوان قهرمانی در فایت کارت این مسابقات گنجانده شده که مهمترین آن مبارزه عنوان قهرمانی میان وزن بین “مایکل بیسپینگ” و “جرج سنت پیر” می باشد.
بیسپینگ مدافع عنوان قهرمانی برای سومین دفاع از کمربندش به مصاف جرج سنت پیر قهرمان سابق دسته ولترویت خواهد رفت که حدود ۴ سال از میادین دور بوده و پس از بازگشت دوباره،در یک دسته بالاتر و آن هم در برابر قهرمان این دسته قدم به قفس می گذارد.مبارزه ای بسیار حساس و دیدنی از جنس نبرد دو قهرمان!
در دیگر مبارزه مهم این رویداد که مبارزه عنوان قهرمانی دسته خروس وزن UFC است،”کودی گاربرانت” مدافع عنوان قهرمانی به مصاف “تی جِی دیلاشاو” خواهد رفت.این مبارزه قرار بود در رویداد UFC 213 برگزار شود ولی به دلیل مصدومیت گاربرانت کنسل و به این مسابقات انتقال یافت.
در سومین مبارزه عنوان قهرمانی این مسابقات که مبارزه عنوان قهرمانی کاه وزن بانوان UFC می باشد شاهد مبارزه دیدنی بین قهرمان این دسته “یوانا ایندژیچیک” و چلنر سابق این یعنی “رُز نامایوناس” دسته خواهیم بود.
فایت کارت کامل این رویداد بدین شرح می باشد:

مبارزات مقدماتی شماره یک:

خروس وزن: ایمن ذهبی با ریکاردو راموس
سنگین وزن: اُلکسی اُلینیک با کورتیس بلِیذز

مبارزات مقدماتی شماره دو:

ولترویت: رَندی براون با میکی گال
نیمه سنگین وزن: اُوینس سنت پرو با کوری اندرسون
سنگین وزن: والت هَریس با مارک گادبیر
سبک وزن: جیمز ویک با جوزف دافی

مبارزات اصلی:

میان وزن: جانی هندریکس با پائولو بوراچینها
ولترویت:استفن تامپسون با خورخه ماسویدال
مبارزه عنوان قهرمانی کاه وزن بانوان: یوانا ایندژیچیک با رُز نامایوناس
مبارزه عنوان قهرمانی خروس وزن: کودی گاربرانت با تی جِی دیلاشاو
مبارزه عنوان قهرمانی میان وزن: مایکل بیسپینگ با جرج سنت پیر

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید