www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۳۱ 1393/08/24

بازی‌های آسیایی ساحلی – تایلند ؛ جوجیتسو به بازی‌های ساحلی 2017 جهان راه پیدا کرد

رئیس شورای المپیک آسیا (OCA) از موافقت کمیته بین‌المللی المپیک با ورود رشته جوجیتسو به فهرست بازی‌های ساحلی جهانی در سال 2017 خبر داد. رشته جوجیستو بعد از برگزاری موفقیت آمیز در چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا به بازی‌های ساحلی جهان در سال 2017 راه پیدا کرد. به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از […]

رئیس شورای المپیک آسیا (OCA) از موافقت کمیته بین‌المللی المپیک با ورود رشته جوجیتسو به فهرست بازی‌های ساحلی جهانی در سال 2017 خبر داد.

رشته جوجیستو بعد از برگزاری موفقیت آمیز در چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا به بازی‌های ساحلی جهان در سال 2017 راه پیدا کرد.

به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، “شیخ احمد الصباح” رئیس OCA و عضو کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) روز گذشته رسما راه یابی جوجیتسو به بازی‌های جهانی را اعلام کرد. وی در مراسم اهدای مدال‌های وزن 90- کیلوگرم جوجیتسو نیز شرکت کرده بود.

انجمن جوجیتسو آسیا ژانویه سال 2014 افتتاح شد و مسابقات جوجیتسو برای اولین بار در بازی‌های ساحلی امسال برگزار شد.

چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیایی از 23 آبان‌ تا 4 آذر در پوکت تایلند برگزار می‌شود. کاروان ورزشی ایران در این دوره با 85 ورزشکار در 17 رشته شرکت کرده است.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.