www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۴۲ 1397/10/06

بازگشت سینا برای حفظ تاج و تخت!

کریمیان برای دفاع از کمربند قهرمانی K-1 به مصاف هیساکی کاتو می رود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، اولین رویداد سازمان K-1 ژاپن در سال جدید میلادی یکشنبه ۱۹ اسفند ۹۷ (۱۰ مارس ۲۰۱۹) و به میزبانی “سایتاما سوپر آرنا” برگزار خواهد شد.

در این رویداد که K’FESTA 2 نام دارد اکثر قهرمانان K-1 برای دفاع از عناوین قهرمانی خود وارد رینگ خواهند شد و سینا کریمیان قهرمان ایرانی دسته کروزرویت (۹۰ کیلوگرم) سازمان K-1 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کریمیان که در سال ۲۰۱۸ با حضور در تورنمنت ۸ نفره قهرمانی این دسته حضور پیدا کرده بود موفق شد با سه پیروزی پیاپی کمربند قهرمانی کی وان را از آن خود کند و اکنون برای نخستین دفاع از عنوان قهرمانی قدم به رینگ خواهد گذاشت.

حریف سینا در این مسابقات هیساکی کاتو فایتر ۳۶ ساله ژاپنی-فرانسوی است. کاتو مشهور به تفنگدار ژاپنی از سال ۲۰۱۳ در چرخه حرفه ای مسابقات MMA حضور داشته و در سال ۲۰۱۶ نخستین مبارزه حرفه ای کیک بوکسینگ خود را در Bellator Kickboxing 2 انجام داد و موفق شد جو شیلینگ فایتر مشهور امریکایی را با ناک اوت شکست داد. او تا به امروز چهار مبارزه کیک بوکسینگ انجام داده که در هر چهار مبارزه پیروز بوده و در سه مبارزه با ناک اوت به برتری رسیده و با همین پشتوانه سینا کریمیان را به مبارزه دعوت کرده است و امیدوار است تا کمربند قهرمانی کی وان را نیز به دست آورد که البته قطعاً در برابر قهرمان ایرانی کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.

لیست مبارزات رویداد K’FESTA 2 بدین شرح می باشد:

مبارزه عنوان قهرمانی پر وزن: یوتا موراکوشی (ژاپن) با هیروتاکا اورابه (ژاپن)
مبارزه عنوان قهرمانی سبک وزن: کویا اورابه (ژاپن) با کِنتا هایاشی (ژاپن)
مبارزه عنوان قهرمانی ولترویت: یوتا کوبو (ژاپن) با یاسوهیرو کیدو (ژاپن)
مبارزه عنوان قهرمانی کروزرویت: سینا کریمیان (ایران) با هیساکی کاتو (ژاپن)
سوپرفایت ۵۹- کیلوگرم: تاکرو سگاوا (ژاپن) با یودکیتسادا یوتاچونبوری (تایلند)
سوپرفایت فوق خروس وزن: یوشیکی تاکی (ژاپن) با الکس ریواس (اسپانیا)
سوپرفایت ولترویت: ماساکی نُیری (ژاپن) با جُردَن پیکور (هلند)

قیمت بلیط تماشای این مسابقات از ۶ هزار ین تا ۱۰۰ هزار ین ژاپن تعیین شده است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید