www.khabarrazmavar.ir

تصمیمات جدید در فدراسیون تکواندو؛

شناسه خبر : ۱۳:۴۱ 1397/02/31

بازگشت ذوالقدری فرش قرمزی برای آمدن ساعی می شود؟

جدیدترین شنیده ها از فدراسیون تکواندو حاکی از آن است که به زودی غلامحسین ذوالقدری به عنوان رئیس سازمان تیم های ملی جانشین فرهادیان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، فدراسیون تکواندو هر چند وقت یک بار با یک خانه تکانی، حواشی زیادی را ایجاد می کند و این روزها داغ ترین حواشی تکواندو آن هم قبل از میدان بزرگ قهرمانی آسیا ویتنام و بازی های آسیایی جاکارتا ، مسئله انتخاب مدیر فنی تیم های ملی است.

هادی ساعی ، پرافتخارترین تکواندو کار ایران در رقابت های المپیک مهمترین گزینه برای مدیریت فنی تیم ملی است و مدت هاست این موضوع بر سر زبان ها قرار گرفته اما او برای گرفتن این سمت شرط گذاشته و یکی از شرایط ساعی این است که اعلام کرده  تا آرش فرهادیان به عنوان رئیس سازمان تیم های فعالیت می کند ، به فدراسیون باز نمی گردم.

شنیده ها حاکی از آن است که فدراسیون تکواندو می خواهد هر طور شده است هادی ساعی را برگرداند و به همین سبب حاضر شده است که رئیس سازمان تیم های ملی را برکنار کند، هر چند تا حدی بعید به نظر می رسد اما گویا فدراسیون پای تمامی عواقبش ایستاده تا شرایط بازگشت ملی پوش پرافتخار سابقش را فراهم کند.

اخبار در گوشی حکایت از بازگشت غلامحسین ذوالقدری به عنوان جانشین فرهادیان دارد  و  باید دید با وجود نفوذ فرهادیان در رسانه‌ی ملی، در پخش مستقیم مسابقات تکواندو از شبکه‌های تلویزیونی و فعالیت هایی از این قبیل پولادگر حاضر است رئیس سازمان تیم های ملی خود را تغییر دهد.

از سوی دیگر ذوالقدری در جدیدترین مصاحبه خود در مورد احتمال بازگشتش به فدراسیون تکواندو گفته است: دیدار دوستانه‌ای را با پولادگر رئیس فدراسیون داشتم و با او در این خصوص صحبت کردم، اما هنوز تصمیمی برای بازگشت به فدراسیون تکواندو نگرفته ام.

اکنون باید دید ذوالقدری با آمدن خود ، راه را برای بازگشت هادی ساعی فراهم می کند یا پولادگر حاضر نمی شود فرهادیان را برکنار کند.

بدون شک در روزهای آینده  در فدراسیون تکواندو اتفاقات جدیدی رخ خواهد داد.

انتهای پیام /

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید