www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۴۹ 1394/05/05

باخت تیم ملی بوکس مقابل اوکراین + عکس

مربی تیم ملی بوکس می‌گوید حضور دو هفته‌ای ملی‌پوشان در اوکراین و بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور در شناخت نقاط ضعف و قوت بوکسورهایمان تاثیر بسیاری داشته است. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، علیرضا استکی با اشاره به اردوی تیم ملی در اوکراین گفت: حضور دو هفته‌ای ما در شهر خرسون […]

مربی تیم ملی بوکس می‌گوید حضور دو هفته‌ای ملی‌پوشان در اوکراین و بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور در شناخت نقاط ضعف و قوت بوکسورهایمان تاثیر بسیاری داشته است.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، علیرضا استکی با اشاره به اردوی تیم ملی در اوکراین گفت: حضور دو هفته‌ای ما در شهر خرسون اوکراین، تجربه‌ی ارزشمندی بود و تمریناتی که با تیم ملی این کشور انجام دادیم، ما را متوجه کمبودها و ناتوانی‌های بوکسورهایمان کرد. امیدوارم بتوانیم برگزاری این قبیل اردوها را در آینده نیز ادامه دهیم.

او با اشاره به مسابقه‌ی تدارکاتی تیم ملی ایران با اوکراین در مرحله‌ی پایانی این اردو اظهار کرد: در روزهای پایانی اردو در یک بازی تدارکاتی برابر تیم ملی اوکراین قرار گرفتیم و در نهایت با نتیجه‌ی 6 بر 4 مغلوب شدیم. تیم ملی اوکراین یکی از قدرتهای بوکس جهان است و برای این مسابقه و موفقیت در آن هزینه‌ی بسیاری کرده و با نفرات اصلی خود در برابر بوکسورهای ایرانی به میدان آمده بود.

استکی با تمجید از مبارزه‌ی سجاد محرابی در جریان این دیدار تدارکاتی گفت: به نظر من سجاد محرابی بهترین مبارزه‌ را از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه‌ی نزدیکی بازی را به حریف خود واگذار کرد. همچنین در اوزان 49 و 56 کیلوگرم هومن طغانی و سجاد نجفی نیز با فاصله‌ی بسیار کمی پیروزی را از دست دادند. فروتن گل‌آرا و اسماعیل ارمشی‌ در اوزان 60 و 64 کیلوگرم مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند و در سنگین وزن هم شوریان و غلامی با قاطعیت بوکسورهای اوکراینی را شکست دادند.

او ادامه داد: در مجموع از عملکرد بوکسورهایمان ناراضی نیستم ولی معتقدم به آماده‌سازی و تمرینات بیشتری برای مسابقات جهانی نیازمندیم.

مربی تیم ملی با بیان اینکه مهمترین ضعف تیم ملی را پایین بودن قدرت بدنی بوکسورها می‌داند، گفت: با اینکه قدرت هوازی بوکسورهایمان افزایش یافته است اما قدرت بدنی آنها همچنان پایینتر از حد مطلوب است و لازم است در اردوهای داخلی همسو با افزایش قدرت هوازی بوکسورها به افزایش قدرت بدنی آنها نیز توجه بیشتری داشته باشیم.

استکی در پایان اظهار کرد: مرحله‌ی بعدی اردوی تیم ملی را در تهران آغاز خواهیم کرد و در پنج وزن انتخابی خواهیم داشت که نتایج آن هفته‌ی آینده اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید