www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۵۹ 1393/09/18

این نتایج حاصل یک کار تیمی بود؛ جلیلوند: در مصاف با بهترین های جهان مدال گرفتم

کاپیتان تیم ملی جوجیتسوی ایران گفت: مسابقات جهانی اخیر یکی از دشوارترین رقابت هایی بود که تا به حال دیده بودم. مسعود جلیلوند در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، در مورد سطح مسابقات قهرمانی جهان که اخیرا در پاریس برگزار شد، اظهار داشت: رقابت های بسیار خوبی را شاهد بودیم. چرا که بهترین های جهان […]

کاپیتان تیم ملی جوجیتسوی ایران گفت: مسابقات جهانی اخیر یکی از دشوارترین رقابت هایی بود که تا به حال دیده بودم.

مسعود جلیلوند در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، در مورد سطح مسابقات قهرمانی جهان که اخیرا در پاریس برگزار شد، اظهار داشت: رقابت های بسیار خوبی را شاهد بودیم. چرا که بهترین های جهان حضور داشتند، به طوری که کمتر رویداد بین المللی و جهانی را به این دشواری دیده بودم.

وی در خصوص کسب مدال برنز خود تصریح کرد: من در بازی اولم با حریف آلمانی و روی یک اشتباه باختم، اما خیلی زود اشتباهم را جبران کردم و تمامی حریفانم را شکست دادم تا به مدال برنز دست یافتم.

قهرمان جوجیتسوی آسیا ادامه داد: درست است که نتوانستم مدال طلای دوره قبل مسابقات جهانی را تکرار کنم، اما همان طور که گفتم یکی از دشوارترین مسابقاتی بود که تاکنون دیده بودم و در مصاف بزرگان جوجیتسوی جهان، موفق به کسب نشان برنز شدم.

دارنده مدال طلای ورلد گیمز کلمبیا، به نتایج تیم ملی کشورمان نیز اشاره کرد و یادآور شد: بچه ها عملکرد خوبی داشتند. محسن حمیدی شایسته کسب مدال طلا بود، اما به خاطر مصدومیت شدید، پزشکان مسابقات اجازه ندادند به کار خود ادامه دهد. اگر این اتفاق نمی افتاد، حمیدی حتما طلا می گرفت. ضمن این که در اوزان سبک نیز یک عنوان پنجمی به دست آمد که با توجه به این که اولین حضور ملی پوشان سبک وزن در رقابت های جهانی بود، نتیجه قابل قبولی به شمار می رود.

جلیلوند در پایان، این نتایج را حاصل یک کار تیمی دانست و گفت: من در یک میدان بزرگ دیگر موفق به کسب مدال شدم. این موفقیت نتیجه یک کار جمعی و گروهی است. ابتدا باید از مربیان تیم ملی، سیدامیر خوش بین و سید حسام حسینی تشکر کنم که با تلاش شبانه روزی خود و بدون هیچ گونه چشمداشتی، برای تیم ملی زحمت می کشند. همچنین جا دارد از مهندس خلیلی مدیرعامل محترم و ورزشدوست شرکت نفت پارس و آقای درگاهی معاونت محترم منابع انسانی شرکت، تقدیر و تشکر داشته باشم که همه جوره از بنده حمایت می کنند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.