www.khabarrazmavar.ir

کاراته قهرمانی جهان - اتریش؛

شناسه خبر : ۲۲:۱۶ 1395/08/08

ایران در مکان سوم جدول توزیع مدالها/ ملی پوشان به دنبال طلای سوم

در پایان روز چهارم از بیست و سومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان تیم ملی کاراته کشورمان به مکان سوم جدول توزیع مدالها صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این دوره از مسابقات چهارشنبه پنجم آبان ماه با حضور ۱۰۲۴ کاراته کا از ۱۱۸ کشور جهان به میزبانی اتریش در شهر لینز آغاز شد. امروز شنبه در چهارمین روز این رقابتها رقابتهای نهایی و رده بندی کومیته و کاتای انفرادی و کومیته تیمی بانوان برکزار شد.

تیم کشورمان ۵ نماینده برای کسب دو مدال طلا و سه برنز داشت که در هر ۵ دیدار کاراته کاهای کشورمان رقبای خود را شکست داده و توسط امیر مهدیزاده در وزن ۶۰- کیلوگرم و سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم دو مدال طلا، توسط علی اصغر آسیا بری در وزن ۶۷- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم و حمید عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم زنان سه مدال برنز کسب کرد.

رقابتهای جهانی در ۵ رده وزنی گروه مردان، ۵ رده وزنی گروه زنان، کاتای تیمی و انفرادی و کومیته تیمی مردان و زنان برگزار و در مجموع ۶۴ مدال طلا، نقره و برنز توزیع می شود. تا اینجای کار که ۱۳ طلا، ۱۳ نقره و ۲۶ مدال برنز توزیع شده، تیم ملی کشورمان با دو طلا و سه برنز تا مکان سوم جدول توزیع مدالها بالا آمد.

در این جدول ژاپن با چهار طلا، یک نقره و یک برنز مکان نخست را در اختیار دارد. فرانسه با سه طلا، یک نقره و سه برنز خانه دوم را در اختیار دارد. مصر با یک طلا، دو نقره و دو برنز، آذربایجان با یک طلا، یک نقره و یک برنز، اتریش با یک طلا و یک برنز و انگلستان با یک طلا به ترتیب در مکانهای چهارم تا هفتم ایستاده اند.

فردا یکشنبه نهم آبان ماه در روز پایانی این رقابتها، دیدارهای نهایی و رده بندی کاتای تیمی مردان و زنان و کومیته تیمی مردان برگزار خواهد شد که تیم کشورمان باید از ساعت ۱۵/۱۵ دقیقه به وقت تهران برای کسب مدال طلا به مصاف ژاپن برود.

در کاتای تیمی مردان ژاپن و فرانسه برای کسب مدال طلا پیکار می کنند. دو تیم اسپانیاو ژاپن برای کسب مدال طلای کاتای تیم بانوان مقابل هم صف آرایی می کنند. با این وجود باید عنوان داشت که مکان سوم کشورمان تقریبا تثبیت شده است.

یست وسومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان چهارشنبه پنجم آبان ماه با حضور ١٠٢٤ کاراته کا از ١١٨ کشور در اتریش آغاز و تا فردا یکشنبه به پایان خواهد رسید.

آخرین اخبار