www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۰۶ 1396/12/07

اولین نمایش شاگردان احدی روی رینگ بلغارستان ۳ مدال به همراه داشت

تیم ملی بوکس ایران در اولین رینگ بین المللی بعد از روی کار آمدن حسین ثوری به عنوان رئیس فدراسیون بوکس با کسب ۳ مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد تا دست خالی از بلغارستان بازنگرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، تیم ملی بوکس ایران که چند ماهی است تمرینات خود را زیر نظر اکبر احدی به عنوان سرمربی آغاز کرده اند در اولین مسابقه بین المللی خود با هفت بوکسور در تورنمنت صوفیه بلغارستان شرکت کردند اما حاصل تلاش هفت بوکسور ایران کسب دو مدال نقره و یک برنز بود که می تواند نوید روزهای خوبی در آینده این رشته المپیکی باشد.
رضا سلیمانی فرد در وزن ۵۲ کیلوگرم، سجاد محمدپور در وزن ۵۶ کیلوگرم، سید دانا اسماعیل زاده در وزن ۶۴ کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم، شاهین موسوی در ۷۵ کیلوگرم، سالار غلامی در ۹۱ کیلوگرم ، ایمان رمضانپور در وزن ۹۱+ کیلوگرم نمایندگان ایران روی رینگ بلغارستان بودند.

موسوی چراغ را با گردن آویز برنز روشن کرد

سید شاهین موسوی نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم بوکس ایران با برتری برابر حریفانی از موریتیس و اسپانیا به مرحله نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله برابر تروی ایزلی از آمریکا شکست را پذیرفت و به مدال برنز قناعت کرد.
غلامی به نقره بسنده کرد

در ادامه رقابت‌های تورنمنت بین المللی بوکس در صوفیه پایتخت بلغارستان، سالار غلامی نماینده وزن ۹۱ کیلوگرم تیم ملی کشورمان موفق شد نمایندگان مراکش، بلغارستان و برزیل را با شکست بدرقه کند و جواز حضور در مرحله پایانی این رقابت ها را بگیرد.

وی در مرحله فینال این مسابقات به مصاف نماینده کشور میزبان رفت اما نتوانست پیروز از روی رینگ بیرون بیاید و مدال طلا را از دست داد و به گردن آویز نقره بسنده کرد.

کاظم زاده تعداد مدال های نقره را به عدد ۲ رساند

سجاد کاظم زاده بوکسور وزن ۶۹ کیلوگرم ایران در دور نخست تورنمنت بلغارستان به مصاف پیتر دراگانوف از میزبان رفت و در پایان با برتری مقابل این بوکسور، به مرحله یک چهارم نهایی رسید. وی سپس مرون کلر از موریتیس را شکست داد و در دیدار نیمه نهایی نیز برابر حریفی از بلغارستان پیروز شد و به فینال رسید.

کاظم زاده در مرحله فینال با کاریشن اگربا از روسیه به مبارزه پرداخت و با قبول شکست برابر وی به مدال نقره بسنده کرد.

حسین ثوری ، رئیس جدید فدراسیون بوکس در اولین تجربه تورنمنت هر چند بدون مدال بازنگشت اما این مسابقات نشان داد که بوکس ایران برای پیشرفت احتیاج به زمان و صرف هزینه بیشتری دارد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.