www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۴۹ 1396/10/24

اولین نشانه از جودوکار مفقودی در آلمان / ثبت نام شش جودوکار برای حضور در تاتامی

ورزشکار اندیمشکی تیم ملی که بعد از رقابت های گرنداسلم هلند مفقود شده و به همراه تیم ملی به کشور بازنگشته بود بعد از گذشت چندین هفته در نهایت عکسی از خود منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، محمد رشنونژاد نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم تیم ملی جودوی کشورمان که نتوانسته بود در اعزام های متعدد تیم ملی به عملکرد قابل قبولی دست یابد و تنها به یک توریست تبدیل شد، در آخرین اعزام خود آبان ماه راهی رقابت های گرنداسلم هلند شد، وقتی به همراه اعضای تیم ملی برای خرید به خیابان رفته بود دیگر به هتل محل اقامت برنگشت و در نهایت ۳۰ آبان ماه، سایر ملی‌ پوشان بدون رشنونژاد وارد کشور شدند، البته شنیده می شد که محمدرضا رودکی رئیس سازمان تیم های ملی فدراسیون جودو هم در هلند ماند تا بتواند ردی از رشنونژاد پیدا کند.

در پی این اتفاق، گمانه زنی ها و رایزنی های حراست تیم ملی جودو در هلند برای اطلاع از وضعیت محمد رشنو نژاد ادامه داشت اما هیچ کس نتوانست اطلاع دقیقی از این جودوکار اندیمشکی به دست آورد.

رشنونژاد بعد از گذشت حدود دو ماه در نهایت شب گذشته در استوری صفحه رسمی اینستاگرام خود عکسی را به همراه مهدی رستم پور خبرنگار، تحلیل گر ورزشی ایرانی و مجری سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به اشتراک گذاشت ، تا این عکس اولین نشانه از این جودوکار باشد.
وی در نخستین واکنش خود بعد از ماندن در هلند نوشت: در اولین گامهای موفقیتت ابتدا تو را نادیده می گیرند، سپس با تو می جنگند و تو در نهایت پیروز می شوی!

به نظر می رسد رشنونژاد به موفقیتش در خارج از مرزهای کشور دل خوش کرده است.

جودوکاران راهی تونس می شوند

اعضای تیم ملی جودو که به مدت یک هفته در اردوی مشترک تاشکند ازبکستان حضور داشتند ، قرار است روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه تهران را به مقصد تونس ترک کنند.

رقابتهای گرندپری تونس با حضور۴۰۷ جودوکار از ۴۸ کشور و به عنوان اولین تورنمنت رسمی سال ۲۰۱۸ جودو برگزار می شود ، این پیکارها طی روزهای ۲۹ دی ماه تا اول بهمن برگزار خواهد شد.

علی قلی پور، قاسم نوری زاده، علیرضا خجسته، محمدمحمدی بریمانلو، سعیدملایی و جواد محجوب نفرات اعزامی رقابتهای گرندپری تونس هستند .

البته پیش از این قرار بود حمیدرضا سجادی فر و رامین صفویه، دو جودوکار وزن ۱۰۰- کیلوگرم ایران نیز جزو فهرست نفرات اعزامی به رقابت های گرندپری باشند که طبق تصمیم کادر فنی نام این دو نفر از لیست مسافران تونس خارج شد.

به نظر می رسد فدراسیون جودو دیگر علاقه ای به برگرداندن رشنونژاد به ایران ندارد و به صورت کلی وی را از یاد برده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.