www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۵۳ 1394/03/30

بازي‌های اروپايی – آذربايجان؛ تکواندو آذربایجان با مربی ایرانی قهرمان شد

تیم تکواندو آذربایجان با هدایت مربی ایرانی خود موفق شد با کسب سه مدال طلا عنوان قهرمانی اولین دوره بازیهای اروپایی را در این رشته از آن خود کند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، رقابتهای تکواندو در اولین دوره بازی‌های اروپایی در چهار وزن المپیکی و با حضور ۶۳ تکواندوکار از ۲۶ کشور در بخش […]

تیم تکواندو آذربایجان با هدایت مربی ایرانی خود موفق شد با کسب سه مدال طلا عنوان قهرمانی اولین دوره بازیهای اروپایی را در این رشته از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، رقابتهای تکواندو در اولین دوره بازی‌های اروپایی در چهار وزن المپیکی و با حضور ۶۳ تکواندوکار از ۲۶ کشور در بخش مردان برگزار شد که از میان چهار طلای این مسابقات سه طلا سهم میزبان بود.

“آیخان تقی زاده” در وزن ۶۸- کیلوگرم ، میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی الااصل آذریها و ” رادیک عیسی اف” سه مدال طلا برای این تیم کسب کردند تا تیمی که هدایت آن را رضا مهماندوست برعهده دارد با اقتدار عنوان قهرمانی را کسب کند.

جمعه در آخرین رقابتهای تکواندو ، مبارزات وزن ۸۰+ کیلوگرم به میدان رفتند که در “عیسی اف” بعد از قهرمانی در رقابتهای قهرمانی جهان در این مسابقات هم خوش درخشید و با برتری مقابل حریفانی از اسلوونی و روسیه موفق به کسب مدال طلا شد.

امتیاز این مسابقات در رنکینگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک منظور می شد و نفرات برتر ۴۰ امتیاز کسب کردند.

نتایج کامل رقابتهای بخش مردان :

وزن ۵۸- کیلوگرم: ۱-روی باراگانسا (پرتغال) ۲-  کابررا (اسپانیا) ۳-  محمد کتبی (بلژیک) و لونت تونکات (آلمان)

وزن ۶۸- کیلوگرم: ۱-آیخان تقی‌زاده (آذربایجان) ۲- کارول روباک (لهستان) ۳-الکسی دنیسنکو (روسیه) و بونیلا (اسپانیا)

وزن ۸۰- کیلوگرم: ۱- میلاد بیگی (آذربایجان) ۲- آلبرت گان (روسیه) ۳- فررا (پرتغال) و محمد لوتالو (انگلیس)

وزن۸۰+ کیلوگرم: ۱- رادیک عیسی اف (آذربایجان) ۲- ولادیسلاو لارین (روسیه) ۳- ودران گولک (کرواسی) و دنیل گومز(اسپانیا)

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید