www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۸:۴۲ 1397/10/30

اوجاقی: قلی‌پور نماینده ووشو در MMA است/ سیفی تا آخر سال به مسابقات نمی‌رسد

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سرمربی تیم ملی ووشو گفت: حمیدرضا قلی‌پور نماینده ووشو در سازمان MMA است و محسن محمدسیفی نیز به دلیل دوران نقاهت تا آخر سال به مسابقات نمی‌رسد.

حسین اوجاقی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص برنامه‌های پیش روی تیم ملی و لیگ‌برتر ووشو گفت: در حال حاضر ما درگیر لیگ برتر و مسابقات داخلی هستیم و قهرمانی کشور بزرگسالان (انتخابی تیم ملی) را نیز برگزار کرده‌ایم. در رده جوانان نیز ۲۳ بهمن ماه رقابت ووشوکاران در قهرمانی کشور به میزبانی مبارکه اصفهان برگزار خواهد شد. در حال حاضر نیز مسابقات نیم فصل اول لیگ به پایان رسیده و خود را برای نیم فصل دوم آماده می‌کنیم.

او در خصوص زمان برگزاری نیم فصل دوم لیگ و برنامه‌های تیم پارس جنوبی برای رسیدن به صدر جدول نیز گفت: از اواسط همین بهمن ماه مسابقات نیم فصل دوم لیگ‌برتر برگزار می‌شود و واقعیت این است که ما در نیم فصل اول یکسری از مهره‌های اصلی خود را در ختیار نداشتیم و همین موضوع برای نیم فصل دوم نیز وجود دارد. در ساندا فرود ظفری سرباز است، معین تقوی مصدوم است و محسن محمدسیفی را هم به دلیل پشت سر گذاشتن دوران نقاهت در اختیار نداریم.

سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی افزود: برای نیم فصل دوم حمیدرضا قلی‌پور را هم به دلیل حضور در مسابقات MMA در اختیار نخواهیم داشت که همه این مسائل کار را برای تیم ما سخت‌تر می‌کند. واقعیت این است که تیم ما اقتدار گذشته را ندارد ولی همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با نداشتن بدشانسی‌های دور رفت بهترین نتیجه را در نیم فصل دوم کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا محسن محمدسیفی تا آخر لیگ‌برتر نمی‌تواند در ترکیب پارس جنوبی حاضر شود؟ توضیح داد: او با تصمیم پزشک برنامه‌های فیزیوتراپی خود را انجام می‌دهد و در مسابقات لیگ نمی‌تواند حاضر شود. اولویت ما تیم ملی است و به همین دلیل این ریسک را نمی‌پذیریم که محسن در لیگ‌برتر به میدان برود. او تا آخر سال در مسابقات شرکت نمی‌کند و خودش را برای حضور در تیم ملی آماده خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی ووشو در پاسخ به این سوال که آیا حمیدرضا قلی‌پور در خصوص خداحافظی از ووشو با او صحبت کرده است؟ توضیح داد: او صحبت‌های کلی را مطرح کرده است که قصد شرکت در مسابقات MMA را دارد. فکر می‌کنم امروز یا فردا هم اولین مسابقه خود در این رشته را دارد که امیدوارم به نتایج خوبی دست پیدا کند. قلی‌پور از سرمایه‌های ووشوی ایران است و ما نسبت به او مسئولیت داریم. او به عنوان یک نماینده و پرچمدار از ووشو در این رقابت‌ها شرکت می‌کند که به همین دلیل برایش آرزوی موفقیت دارم.

اوجاقی در پاسخ به این سوال که آیا سفر عرفان آهنگریان به چین نیز با تصمیم فدراسیون بوده است؟ گفت: خیر او با تصمیم شخصی عازم چین شد ولی همه مسائل در این مورد را با فدراسیون هماهنگ کرده بود.

آخرین اخبار