www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۱۶ 1394/08/30

اوجاقی: جغرافیایی ووشو جهان درحال تغییر است/ خوشحالم به قلی‌پور کمک کردم

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: در رقابتهای جهانی شاهد حضور تیم های قدرتمندی بودیم که به دلیل اهمیت بیشتر به این رشته بدون شک در آینده ای نزدیک جغرافیایی ووشو جهان دستخوش تغییر خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، حسین اوجاقی با بیان مطلب فوق افزود: سطح فنی این دوره از مسابقات […]

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: در رقابتهای جهانی شاهد حضور تیم های قدرتمندی بودیم که به دلیل اهمیت بیشتر به این رشته بدون شک در آینده ای نزدیک جغرافیایی ووشو جهان دستخوش تغییر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، حسین اوجاقی با بیان مطلب فوق افزود: سطح فنی این دوره از مسابقات به دلیل حضور تیم های برتر دنیا با بهترین نفرات خود در کنار تک چهره‌های سایر کشورهایی که در حال پیشرفت هستند باعث شد رقابتهایی به مراتب سطح بالا و زیباتر از دوره های قبل شاهد بودیم.

وی به تیم ملی کشورمان اشاره کرد و گفت: تیم اعزامی کشورمان مبارزات قابل قبولی در این رقابتها به نمایش گذاشت به نوعی که مورد تشویق تمام کشورهای حاضر قرار گرفت. ما ۵ ووشوکار در این مسابقات داشتیم که حاصل تلاش آنها سه طلا و یک برنز بود.

سرمربی تیم ملی ووشو در خصوص تفاوت های این دوره از رقابتهای جهانی گفت: در این دوره برای اولین بار شاهد اجرای قانون وزنکشی روزانه بودیم که این موضوع برای سانداکارانی که وزن کم می کردند مشکل ساز شده بود. البته ما تدابیر لازم را اتخاذ کرده و کمتر از این جریان آسیب دیدیم.

اوجاقی ادامه داد: در این دوره همچنین شاهد تغییرات جدی در تابلو نمایش بودیم و امتیازات به صورت لحظه ای نمایش داده می شود و این موضوع برای سانداکار و مربی او خیلی مهم بود که در جریان مبارزه با روند امتیازت قرار گرفته و در خصوص تاکتیک مناسب برای رسیدن به پیروزی چه تصمیمی اتخاذ کنند.

وی در پایان در خصوص مورد کسب چهارمین طلای جهان توسط حمیدرضا قلی پور هم گفت: اینکه حمید پرافتخارترین ووشوکار ایران است برای من جای افتخار است که در کنار او هستم و کمک کردم تا به این مهم دست پیدا کند. قلی پور ووشوکار با اخلاقی است که هدفش کسب افتخار برای ایران اسلامی است و امیدوارم بازهم بتواند همچنان در سطح اول ووشو جهان افتخار آفرین باشد.

رقابتهای ووشو قهرمانی جهان چهارشنبه شب گذشته با نایب قهرمانی سانداکاران ایران در اندونزی به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.