www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۳۲ 1393/09/05

اوجاقی: جام جهانی ساندا کاملا کیفی برگزار شد/ در حضور مدعیان نایب قهرمان شدیم

سرمربی تیم ملی ساندای مردان گفت: تمامی سانداکارانی که در رقابت‌های جهانی صاحب مدال بودند، در مسابقات جام جهانی اندونزی حضور داشتند و به همین جهت سطح رقابت‌های امسال بسیار بالا بود. حسین اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار رزم نیوز درخصوص رقابت‌های جام جهانی امسال اظهار داشت: سطح بازی‌ها بسیار بالا بود، چون همه سانداکارانی […]

سرمربی تیم ملی ساندای مردان گفت: تمامی سانداکارانی که در رقابت‌های جهانی صاحب مدال بودند، در مسابقات جام جهانی اندونزی حضور داشتند و به همین جهت سطح رقابت‌های امسال بسیار بالا بود.

حسین اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار رزم نیوز درخصوص رقابت‌های جام جهانی امسال اظهار داشت: سطح بازی‌ها بسیار بالا بود، چون همه سانداکارانی که در رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به کسب مدال شده بودند، در اندونزی حضور داشتند.

وی افزود: تعداد ورزشکاران شرکت‌کننده خیلی زیاد نبود، چراکه طبیعی است تنها تعداد خاصی از سانداکاران دنیا، صاحب مدال جهانی می‌شوند و مسابقات به صورت کاملا کیفی برگزار شد.

سرمربی تیم ملی ساندا به نحوه عملکرد ملی‌پوشان کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: به عنوان مثال، جعفر شیرزاد در اولین مسابقه‌اش با حریف ویتنامی روبرو شد که مدال‌نقره جهان در سال 2013 را داشت و یا در تیم دختران، شهربانو منصوریان، مقابل سانداکار ویتنامی قرار گرفت که او هم قهرمان‌جهان بود. به همین جهت، مبارزه آنها 3 رانده شد.

وی مقایسه‌ای بین کارنامه تیم ملی ساندای ایران نسبت به دوره‌های گذشته مسابقات جام‌جهانی انجام داد و تصریح کرد: در دوره قبل بازی‌ها که در چین برگزار شد، تیم ایران شرکت نداشت، اما در رقابت‌های سال 2010 که باز هم در چین برگزار شد، تیم کشورمان در بخش پسران 3 طلا گرفت، اما امسال موفق به کسب 4 نشان طلا شدیم.

اوجاقی در ادامه در مورد تفاوت‌های جام‌جهانی امسال با سال‌های گذشته یادآور شد: جام جهانی امسال2 تفاوت نسبت به دوره‌های قبل این مسابقات داشت. اول اینکه برای اولین‌بار بود که کشوری غیر از چین میزبانی رقابت‌ها را برعهده داشت. دوم، نحوه امتیازدهی داوران بود که در مسابقات‌امسال در اندونزی، رأی داوران بر روی اسکوربورد ثبت می‌شد. در حالیکه در سال‌های قبل و بعد از پایان مسابقه 2 ووشوکار، داوران رأی نهایی را اعلام می‌کردند.

مدیر فنی تیم‌های‌ملی ساندا در پایان به برنامه‌های‌آینده این رشته اشاره کرد و گفت: تا پایان سال، برنامه خاصی برای ملی‌پوشان نداریم، اما از ابتدای سال 94 و پس از تعطیلات عید، مجددا تمرینات تیم‌های‌ملی برای حضور در مسابقات‌جهانی اندونزی آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید