www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۱۵ 1393/10/06

انصراف 4 تیم مسابقات را بهم ریخت؛ هفته اول لیگ برتر کاراته نصفه و نیمه برگزار شد

4 تیم علیرغم این که برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی بودند، از حضور در این دوره از لیگ برتر انصراف دادند تا هفته نخست این رقابت ها با مشکلات مختلفی برگزار شود. هفته اول لیگ برتر کاراته در حالی صبح روز پنجشنبه برگزار شد که انصراف 4 تیم در آخرین دقایق، باعث برگزاری […]

4 تیم علیرغم این که برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی بودند، از حضور در این دوره از لیگ برتر انصراف دادند تا هفته نخست این رقابت ها با مشکلات مختلفی برگزار شود.

هفته اول لیگ برتر کاراته در حالی صبح روز پنجشنبه برگزار شد که انصراف 4 تیم در آخرین دقایق، باعث برگزاری نصفه و نیمه این رقابت ها شد..

به گزارش “رزم نیوز” ، نخستین هفته از دور رفت لیگ برتر کاراته روز پنجشنبه در سالن کبکانیان تهران آغاز شد که از اتفاقات عجیب این مسابقات، انصراف 4 تیم بود که پیش از این ثبت نام کرده بوند. این کار باعث به هم ریختن جدول و در نهایت برگزاری نصفه و نیمه رقابت ها شد.

نتایج هفته اول لیگ برتر کاراته به این شرح اعلام شد:

گروه یک:
هیات کاراته سمنان یک- 26 گاز زنجان
شهید علمشیری اصفهان 6- 22 شهرداری تبریز
شهید علمشیری اصفهان 16- 12 گوجوریو سی واکای
شهرداری تبریز 8- 18 گاز زنجان
در این گروه، گاز زنجان با 6 امتیاز تیمی و 44 امتیاز انفرادی در صدر جدول قرار گرفت، شهرداری تبریز با 3 امتیاز تیمی و 30 امتیاز انفرادی در رده دوم ایستاد و شهید علمشیری اصفهان با 3 امتیاز تیمی و 18 امتیاز انفرادی سوم شد.

گروه 2:
خلیج فارس صفر- 28 پاس قوامین
تیم(5040) 28- صفر پیمانکاری ملک
پیمانکاری ملک صفر- 28 پاس قوامین
تیم(5040) 28- صفر رنگین کمان
در این گروه، تیم 5040 با 6 امتیاز تیمی و 56 امتیاز انفرادی و تفاضل 126 اول است و پاس قوامین با 6 امتیاز تیمی، 56 امتیاز انفرادی و تفاضل 107 امتیاز در مکان دوم قرار قرار گرفته است.

گروه 3:
شهدای بستان آباد صفر- 28 هیات کاراته اسلامشهر
انجمن ناشنوایان یک – 26 فولاد مبارکه سپاهان
فولاد مبارکه سپاهان 28- صفر سپید رود رشت
انجمن ناشنوایان 6- 22 هیات کاراته اسلامشهر
هیات کاراته اسلامشهر 17- 10 منتخب بوشهر
در این گروه، هیات کاراته اسلامشهر با 9 امتیاز تیمی و 67 امتیاز انفرادی صدرنشین است، فولاد مبارکه سپاهان با 6 امتیاز تیمی و 54 امتیاز انفرادی در مکان دوم قرار دارد و منتخب بوشهر با 10 امتیاز انفرادی در جای سوم ایستاده است.

گفتنی است تیم های بیمه سلامت لرستان، پیشگامان لرستان، هیات کاراته خراسان رضوی و شهید ستاری قرچک علی رغم این که برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی بودند، از حضور در این دوره از لیگ برتر انصراف دادند تا هفته نخست این رقابت ها با مشکلات مختلفی برگزار شود.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید