www.khabarrazmavar.ir

اسامی 9 کاندیدا به حراست وزارت ورزش ارسال شد

شناسه خبر : ۱۳:۴۲ 1397/10/24

انصراف قهرمان سابق جودو ایران از شرکت در انتخابات فدراسیون جودو

قهرمان سابق تیم ملی جودو کشورمان با ارسال نامه ای به معاون وزارت ورزش و جوانان انصراف خود را از شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون جودو اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، زمان قانونی ثبت نام از نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون جودو ۸ دی ماه به پایان رسید و ۱۲ نفر برای کسب کرسی ریاست فدراسیون جودو ثبت نام کردند.
ابتدا پس از بررسی مدارک و شرایط نامزدها اسامی دو نفر به دلیل نداشتن رزومه مدیریتی در وحله اول مورد تایید وزارت ورزش قرار نگرفتند و نام آنها از لیست نهایی خارج شد. مسعود حاجی آخوندزاده قهرمان سابق تیم ملی جودو کشورمان نیز به سود پیشکسوتان و قهرمانان از شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش انصراف داد.

در نهایت اسامی آرش میراسماعیلی، عبدالله جعفری، ابوالفضل حیدریان،‌ منصور عبدی، داوود میقانی، میرحسین سیاحی، مهدی درخشنده، توفیق کابلی، مازیار ناظمی نامزدهای احراز پست ریاست این فدراسیون به حراست وزارت ورزش و جوانان ارسال شد و پس از طی شدن مراحل قانونی، زمان برگزاری مجمع انتخاباتی از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.