www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۰۴ 1395/09/01

اندره وارد پیروز نبرد شکست ناپذیرها

سرگِی کُوالِف قهرمان پرآوازه روس پس از سالها طعم شکست را چشید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، قهرمان نیمه سنگین وزن بوکس جهان که از سال ۲۰۰۹ کار خود را در چرخه حرفه ای بوکس جهان آغاز کرده بود رکورد ۳۰ پیروزی و ۱ تساوی از ۳۱ مبارزه را در کارنامه خود داشت و سالها بدون شکست در این دسته وزنی یکه تازی می کرد تا اینکه یک بوکسر امریکایی نوار پیروزی هایش را قطع کرد.

اندره وارد ملقب به پسر خدا بوکسر ۳۲ ساله اهل کالیفرنیا که مدال طلای دسته نیمه سنگین وزن المپیک ۲۰۰۴ آتن را نیز در کارنامه دارد در حالی قدم به رینگ مبارزه با کُوالِف می گذاشت که او نیز تا کنون شکستی را در مسابقات حرفه ای تجربه نکرده بود.

رکورد وارد تا قبل از مبارزه ۳۰ پیروزی از ۳۰ مبارزه بود.اما پس از ۱۲ راند مبارزه سخت و نفس گیر با رای متحد داوران سی و یکمین پیروزی خود را جشن گرفت و عناوین قهرمانی دسته نیمه سنگین وزن WBA,IBO و WBO را از آن خود ساخت.وارد اکنون پنج دوره قهرمان جهان در دو کلاس وزنی مختلف را برای خود به ارمغان آورده است.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.