www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۲۴ 1393/11/19

انتقاد شدید سرمربی کاراته دانشگاه آزاد از داوری ها؛ صافی: برخی داوران در حد سوپر لیگ نیستند

تیم دانشگاه آزاد در حساس ترین مبارزه خود در هفته سوم رقابتهای سوپرلیگ به تیم آذرخودرونوین قم باخت که بعد از این باخت سرمبی تیم دانشگاه آزاد به شدت به داوریهای تاخت و از آنها انتقاد کرد. به گزارش “رزم نیوز” ، احمد صافی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا اظهار کرد:احترام زیادی برای […]

تیم دانشگاه آزاد در حساس ترین مبارزه خود در هفته سوم رقابتهای سوپرلیگ به تیم آذرخودرونوین قم باخت که بعد از این باخت سرمبی تیم دانشگاه آزاد به شدت به داوریهای تاخت و از آنها انتقاد کرد.

به گزارش “رزم نیوز” ، احمد صافی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا اظهار کرد:احترام زیادی برای تیم آذرخودرو قائل هستم اما این مبارزه آنقدر حساس بود که مسئولان برگزاری و داوری باید بهترین شرایط را برای آن فراهم می کردند.متاسفانه برخی داوران ما در حد و اندازه قضاوت در سوپر لیگ نیستند.

وی افزود: داورانی در این مبارزه حضور داشتند که یا بعد از بقیه داوران پرچم می زدند و قضاوت آنها خوب نبود.ما در این مبارزه حساس با 2 یا 3 اختلاف امتیاز به تیم آذر خودرو نباختیم بلکه با یک امتیاز فاصله باختیم. این باخت لطمه بزرگی برای ماست.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه کمیته داوران باید بهترین نفرات خود را برای این مبارزه انتخاب می کرد گفت: کمیته داوران ما غنی است و داوران خوب زیادی داریم اما در این رقابتها می بینیم داورانی هستند که خیلی ضعیف کار می کنند.

وی ادامه داد: شاید اشتباه ما این بود که علی رغم خستگی زیاد بازیکنان خودمان مرخصی نگرفتیم و به احترام لیگ در مسابقات شرکت کردیم. چندین بازیکن خوب ما به تازگی از لیگ جهانی فرانسه آمده بودند و چندین نفر هم از مسابقات امارات برگشته بودند.آنها باوجود خستگی که داشتند در این مسابقات شرکت کردند و ای کاش کمیته داوران به احترام آنها شرایط بهتری را فراهم می کرد.

صافی ادامه داد: شاید کمیته داوران با تصور این که دانشگاه ازاد تیم قوی است و این بازی را می برد تصمیم گرفته بود از این داوران استفاده کند اما باید تصمیم بهتری می گرفت.سوپرلیگ جای پرورش داوران نیست و باید آنها را در لیگ های پایین تر تربیت کنند.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که آیا با این شکست این تیم شانس قهرمانی را از دست می دهد؟گفت: خیر. ما با این شکست هم شانس اول قهرمانی هستیم چرا که در بخش کاتا شرایط ما بهتر است.البته داوران با این اشتباهاتشان کارمان را سخت کردند.

وی ادامه داد: تغییر یکباره قوانین هم مشکل دیگر ما است که در این مبارزه حساس از آن لطمه خوردیم.قبل از شروع رقابتهای لیگ به ما گفتند هر تیم سه ملی پوش را می تواند در ترکیب داشته باشد و اسامی نفراتی را به عنوان ملی پوش اعلام کردند اما امروز به یکباره این اسامی تغییر کرد و گفتند امیر مهدی زاده ملی پوش نیست. البته ما بازهم به احترام لیگ این تغییر یکباره قانون را هم پذیرفتیم.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.