www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۰۶ 1393/09/20

انتقاد سرمربی از مربیان کاراته!

سرمربی سابق تیم ملی کاراته به دلیل پاسخگویی دیر هنگام به حواشی و سکوت مربیانش از آنها انتقاد کرد. در مورد حواشی ایجاد شده طی یک ماه گذشته که بسیاری از حرمت‌ها را از بین برد، اظهار کرد: این حواشی در این مدت به وجود آمد و هر کسی هر طوری که می توانست به […]

سرمربی سابق تیم ملی کاراته به دلیل پاسخگویی دیر هنگام به حواشی و سکوت مربیانش از آنها انتقاد کرد.

در مورد حواشی ایجاد شده طی یک ماه گذشته که بسیاری از حرمت‌ها را از بین برد، اظهار کرد: این حواشی در این مدت به وجود آمد و هر کسی هر طوری که می توانست به راحتی همه چیز را زیر سوال می‌برد بدون این که جایگاهش را بشناسد. متاسفانه برخی از اعضای کادر فنی دیر هنگام به پاسخگویی به این مسائل پرداختند و یا سکوت کردند. روحانی و جعفری از دوستان من هستند اما دیر برای پاسخگویی و شفاف سازی اقدام کردند. شهرام هروی هم که جزو کادر فنی بود و الان سکوت کرده، اشتباه می‌کند.

به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از خبرگزاری ایسنا، وی افزود: در مورد اتفاقاتی که بعد از بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان رخ داد قبلا به فدراسیون هشدار داده بودم . چطور یک بازیکن آن هم در کومیته انفرادی به خودش حق می‌دهد در مورد کاپ کومیته تیمی و از آن مهم‌تر سرمربی تیم اظهار نظر کند. اگر می‌خواست در این زمینه صحبت کند کاپیتان تیم یا نفرات کومیته تیمی بودند نه آن فرد.

سرمربی سابق تیم ملی کاراته بزرگسالان با تاکید بر این که خیلی ناگفته‌ها دارد گفت: در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی فشارهای خیلی زیادی روی من بود و هیچ وقت در مورد آنها چیزی نگفتم. اگر واقعا یک نفر بخواهد در این کاراته دلخور باشد سعید حسنی پور است که با وجود کسب طلای بازی‌های آسیایی در سن 28 سالگی و در عین شایستگی از تیم ملی خداحافظی کرد.

وی ادامه داد: آنهایی که بدهکار بودند بعد از مسابقات جهانی به یکباره محق شدند و تند و تند مصاحبه کردند، می‌بینید که فقط سه نفر این مصاحبه‌ها را انجام داده‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در مورد باز پس دادن کاپ قهرمانی تیم از مسابقات جهانی آلمان، گفت: هر زمانی که کاپ قهرمانی تیم ملی در آسیا، کاپ باشگاه‌های آسیا و حتی مدال قهرمانی تیم در آلمان را بر گرداندند من هم کاپ قهرمانی را دو دستی به فدراسیون تقدیم می‌کنم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید