www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۱۷ 1393/09/20

انتشار لیست کاندیداها و عدم پاسخگویی مسئولان فدراسیون ورزش های رزمی! 24 نفر برای حضور در مجمع ثبت نام کردند

مهلت قانونی برای ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ورزش های رزمی در شرایطی به پایان رسید که 24 نفر برای حضور در کارزار انتخاباتی این فدراسیون نام نویسی کردند. به گزارش خبرنگار رزم نیوز، از روز شنبه گذشته مهلت قانونی برای ثبت نام نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون ورزش های رزمی آغاز شد که این […]

مهلت قانونی برای ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ورزش های رزمی در شرایطی به پایان رسید که 24 نفر برای حضور در کارزار انتخاباتی این فدراسیون نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار رزم نیوز، از روز شنبه گذشته مهلت قانونی برای ثبت نام نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون ورزش های رزمی آغاز شد که این مدت زمان روز سه شنبه به پایان رسید. در این 10 روز، 24 نفر ثبت نام کردند که در بین آنها نام افرادی به چشم می خورد که سابقه ریاست در فدراسیون ووشو را نیز دارند. از جمله این کاندیداها می توان به: بهزاد کتیرایی، صمد ولی زاده، اصغر شکری، فرید نقدی، بیژن ثابتی، ناصر ابوالقاسمی، سردار زارع، منصور عبدی و دده خانی اشاره کرد. ضمن این که محمود رشیدی سرپرست کنونی فدراسیون نیز از جمله ثبت نام کنندگان فدراسیون ورزش های رزمی به شمار می رود.

گفتنی است خبرنگار ” رزم نیوز ” در حالی از فهرست کاندیداهای فدراسیون ورزش های رزمی مطلع شد که در روزهای گذشته، هیچ یک از مسئولان این فدراسیون به خصوص ” محسن احمدی ” دبیر فدراسیون، پاسخگوی سوالات خبرنگاران نبودند. جالب این که احمدی این را نیز گفت که: ” بنده دبیر مجمع نیستم! ” در حالی که طبق قانون، دبیر یک فدراسیون دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون مربوطه نیز هست.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.