www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۵۲ 1394/11/20

انتخاب بهترین رزمی کار سال 1394 کلید خورد!

همانطور که می دانید سالها است که نشریه “رزم آور” به عنوان نخستین نشریه تخصصی ورزشهای رزمی کشور، پایه گذار مراسم انتخاب “رزمی کار سال” در ایران بوده است. در سالهای گذشته انتخاب رزمی کار سال با نظرسنجی از دست اندرکاران رزمی کشور اععم از مسئولین سبک ها، فدراسیون ها و خبرنگاران این حوزه صورت […]

همانطور که می دانید سالها است که نشریه “رزم آور” به عنوان نخستین نشریه تخصصی ورزشهای رزمی کشور، پایه گذار مراسم انتخاب “رزمی کار سال” در ایران بوده است. در سالهای گذشته انتخاب رزمی کار سال با نظرسنجی از دست اندرکاران رزمی کشور اععم از مسئولین سبک ها، فدراسیون ها و خبرنگاران این حوزه صورت می پذیرفت.

اما از سال گذشته تصمیم گرفتیم که مخاطبین مجله را هم به مشارکت بطلبیم و بخش اعظم این انتخاب را به آنها واگذار کنیم. 10 رزمی کاری که اسامی آنها در ادامه می آید بنابرعملکرد خود در سال جاری به عنوان کاندید بهترین رزمی کار سال انتخاب شده اند. قطعا رزمی کاران دیگری هم شایستگی حضور در این لیست را داشتند اما به علت محدودیت در اجرای رای گیری نهایی مجبور شدیم لیست را کوچک تر کنیم. شاید در دوره های بعد برای روش انتخاب کاندیداها فاکتورهای دیگری غیر کسب مدال هم درنظر گرفتیم و همچنین بخش های بیشتری به آن اضافه کردیم.

به هرحال این 10 رزمی کار کاندیداهای بهترین رزمی کار سال ۹4 هستند. اینکه از بین این 10 نفر چه کسی بهترین رزمی کار سال خواهد شد را شما مخاطبین عزیز با رای خود مشخص خواهید کرد.

شما می توانید از همین امروز در رای گیری مربوطه شرکت کنید. کافی است تنها شماره یا کد رزمی کار مورد نظرتان را به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۶۳۹۷ پیامک کنید. نیازی به توضیح نیست که تنها باید یک شماره را انتخاب و ارسال کرده و از ارسال شماره های متعدد، اسم کاندیدا و یا رای دادن مکرر خودداری کنید. پس دوباره تاکید می کنیم : فقط یک بار و تنها عدد مربوط به کاندیدای مورد نظرتان را بدون ذکر نام و مشخصات وی برای ما ارسال کنید، درغیر اینصورت سیستم رای شما را مردود و درنظر نخواهد گرفت.

نتایج حاصل از این نظرسنجی که به انتخاب بهترین رزمی کار سال از طرف ماهنامه رزم آور با مشارکت شما منجر خواهد شد در پایان رای گیری طی مراسمی معرفی و منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که از امسال با توجه به شروع به کار “مجله تصویری رزم آور” و در جهت کمک به انتخاب آگاهانه تر شما، سعی خواهیم کرد هر هفته در بخش گفتگوی برنامه میزبان یکی از کاندیداها باشیم تا شما از نزدیک با روحیات و نظرات آنها آشنا شوید. مجله تصویری رزمی آور که با همکاری “آپارات” تقدیم حظورتان می شود هر سه شنبه شب راس ساعت 23 در آدرس www.aparat.com/razmavar پخش می شود.

اسامی و شماره کاندیداهای بهترین رزمی کار سال ۹4 به ترتیب حروف الفبا

1مهدي خدابخشي (تکواندو) کسب سهمیه المپیک

2احسان روزبهانی (بوکس) کسب سهمیه المپیک

3محسن سیفی (ووشو)  مدال طلاي مسابقات قهرمانی جهان (سومین مدال طلا)

4- فاطمه صادقی (کاراته) مدال طلاي امیدهای جهان

5فرزان عاشورزاده (تکواندو) کسب سهمیه المپیک

6حمیده عباسعلی (کاراته) مدال طلاي مسابقات قهرماني آسيا و برنز کاراته وان پاریس

7حمیدرضا قلی پور (ووشو) مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان (چهارمین مدال طلا)

8سجاد مرداني (تکواندو) کسب سهمیه المپیک

9- امیر مهدی زاده (کاراته) مدال طلاي مسابقات قهرماني آسيا

10 – مریم هاشمی (ووشو) مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان (سومین مدال طلا)

razmnews-3451

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.