www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۲۶ 1398/03/29

امینی: با تیم کامل به مسابقات جهانی نمی رویم/ از سرپرست فدراسیون بپرسید چرا انتخابات برگزار نمی شود

دبیر انجمن موای تای گفت: با تیم کامل راهی مسابقات جهانی تایلند نخواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، « علیرضا امینی » درباره رقابت های جهانی تایلند که قرار است اواخر تیرماه در تایلند برگزار شود، تصریح کرد: قرار بود مسابقات انتخابی تیم ملی حدود دو ماه قبل برگزار شود، اما برخی استان ها با مشکلاتی از قبیل خرابی های ناشی از سیل مواجه بودند. ضمن این که در ماه مبارک رمضان نیز امکان برگزاری بازی های انتخابی وجود نداشت. به همین جهت، انتخابی دیر برگزار شد.

وی افزود: ۴،۵ روز دیگر سایت مسابقات جهانی بسته می شود و ما باید اسامی نفرات اعزامی را هر چه سریع تر بفرستیم. از این رو، فرصت برگزاری تنها یک مرحله اردو را داریم که احتمالا استان کردستان میزبان اردوی تیم ملی موای تای خواهد بود.

مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون ورزش های رزمی در پاسخ به این سوال که با این شرایط با ترکیب کامل در مسابقات جهانی تایلند شرکت نخواهید کرد، اظهار داشت: همین طور است. ما نهایتا با ۱۳ ورزشکار آقا و خانم در رقابت های جهانی شرکت خواهیم کرد. ضمن این که  شورای برون مرزی وزارت ورزش نیز با همین تعداد موافقت کرده است.

امینی در ادامه، درباره حواشی مسابقات انتخابی تیم ملی موای تای به ویژه در داوری ها گفت: اولا طبیعی است که داوری ها در هر رشته ای ممکن است دچار مشکل باشد. اما در رقابت های اخیر، آنچنان هم که می گویند قضاوت ها مشکل ساز نبوده است. به هرحال، بازنده ها همواره اعتراض می کنند.

دبیر انجمن موای تای در واکنش به این که گفته می شود رئیس کمیته داوران انجمن موای تای برخی از آرای داوران را شخصا تغییر می داده، خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد. چرا که قانون اجازه این کار را نمی دهد. در موای تای ۵ داور به همراه ۴ نفر هیات ژوری رای می دهند. بنابراین، امکان اعمال نفوذ در آرا وجود ندارد.

وی با اشاره به این که به اعتراضات رسیدگی و در صورت اثبات اشتباه داوران با خاطیان برخورد خواهد شد، در خصوص استفاده داوران کیک بوکس در مسابقات انتخابی تیم ملی موی تای یادآور شد: چنین مساله ای صحت ندارد. همه داوران حاضر در رقابت ها، حکم داوری موای تای داشتند. البته ممکن است برخی داور کیک بوکس یا حتی رشته های دیگر هم باشند، اما در مسابقات اخیر همه داوران حکم داوری موای تای را داشتند.

نایب رئیس فدراسیون ورزش های رزمی در پایان و در پاسخ به این سوال که انتخابات فدراسیون کی برگزار می شود، افزود: این سوال را باید از سرپرست فدراسیون بپرسید. هر زمان که وزارت ورزش اعلام کند، کار ثبت نام آغاز می شود.

آخرین اخبار