www.khabarrazmavar.ir

خبری در راه است

شناسه خبر : ۱۷:۲۳ 1395/07/10

امیر علی اکبری – وندرلی سیلوا در آستانه قطعی شدن

روزی که وندرلی سیلوا اسطوره MMA دنیا کنار رینگ در حال مشاهده هنرنمایی امیرعلی اکبری و ناک اوت شدن هموطن برزیلی اش بود هیچگاه فکرش را نمی کرد که به فاصله چند روز بعد صفحه اینستاگرامش مورد هجوم کاربران ایرانی قرار گیرد و صدها کامنت (علی اکبری تو را می کشد) را ببیند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، داستان از آن جایی شروع شد که علی اکبری مبارز قلدر و خوش تکنیک کشورمان بعد از شکست حریف برزیلی رو به سیلوا کرد و از او پرسید: دوست داری با من مبارزه کنی؟!

البته سیلوا که از این درخواست مبارز ایرانی حسابی شوکه شده بود پاسخی نداد تا برگزاری این مبارزه در هاله ای از ابهام قرار گیرد. اما گویا علی اکبری برای شکست دادن اسطوره رزمی برزیلی دست بردار نبود و همین مساله باعث بروز اتفاقاتی در پشت صحنه تورنمنت Rizin شد که نبرد این دو را کمی محتمل تر کرد.

بعد از این صحبت ها کاربران ایرانی که پیش از این اقداماتی مشابه را در صفحات مسی ، پایت ، داور استرالیایی و ده ها نفر دیگر انجام داده بودند ، اینبار در MMA هم غرورآفرینی کردند! و با هجوم به اینستاگرام وندرلی سیلوا حسابی از خجالت او و خانواده اش در آمدند.

علی اکبری نیز که از این اقدام کاربران ایرانی متعجب شده بود ، اعلام کرد که احتمال مبارزه او و سیلوا وجود دارد. البته پیش از نیز شایعاتی مبنی بر برگزاری مبارزه بین سیلوا و میرکو فیلیپوویچ (کروکاپ) شنیده می شد.

در صورتی که نبرد علی اکبری – سیلوا قطعی شود ، مبارز جویای نام کشورمان یک شبه شانس فوق العاده ای برای طی کردن مسیری دارد که سایرین سالها باید طی کنند.

علی اکبری که به تازگی وارد MMA شده به واسطه سوابقش ، تبحر فوق العاده ای در اجرای فنون کشتی دارد و این مساله را در مبارزات قبلی اش به روشنی نشان داد.

البته مبارز جوان کشورمان باید بداند که سیلوای 41 ساله به سادگی به این جایگاه نرسیده و در لحظه به لحظه تمامی 49 مبارزه حرفه ایش در هنرهای رزمی – ترکیبی تجربیات ارزشمندی را به دست آورده که به موقع از آن ها استفاده می کند.

سیلوا معروف به قاتل طبر به دست تا به حال 35 برد ، 12 شکست ، یک تساوی و یک مبارزه بدون نتیجه را در کارنامه دارد و یک بار کمربند نیمه سنگین (95کیلوگرم) سازمان UFC و دو بار عنوان قهرمانی سازمان Pride را به دست آورده است و در آستانه بیست و یکمین سال حضورش و پنجاهمین نبرد در MMA هنوز انگیزه و فرم بدنی مناسبی برای به وجد آوردن هواداران ژاپنی بی شمارش در سالن سایتاما دارد.

بیشترین تعداد ناک اوت در پراید ، طولانی ترین زمان دفاع از کمربند در پراید ، بیشترین تعداد برد در تاریخ پراید سایر افتخارات مبارزیست که در تالار افتخارات UFC و Pride جا خوش کرده است.

همه این اطلاعات نشان می دهد که علی اکبری برای رسیدن به افتخاری که آرزوی خیلی از مبارزین دنیاست می بایست در کمپ AKA تایلند بهتر و بیشتر از قبل برنامه ریزی کند و مهم تر از همه این که به حواشی کاری نداشته باشد.

البته برگزاری مبارزه علی اکبری – سیلوا هنوز در حد شایعه است و در صورت قطعی شدن ، اطلاعات و اخبار تکمیلی را زود تر از هر منبع خبری دیگر در پایگاه خبری رزم آور منتشر می کنیم.

رقیب علی اکبری هر کسی که باشد می بایست تا روز سرنوشت ساز نهم دی ماه درهای کمپ AKA را به روی خود ببندد و تا پای جان تمرین کند تا به افتخاری شایسته دست یابد.

آخرین اخبار