www.khabarrazmavar.ir

تکواندو قهرمانی آسیا - ویتنام؛

شناسه خبر : ۱۰:۵۳ 1397/03/07

امیرمحمد بخشی طلسم طلا را شکست / ایران نایب قهرمان آسیا شد

آخرین نماینده ایران در رقابت های قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شد تا تیم ایران در پایان بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی آسیا عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این دوره از مسابقات روز شنبه پنجم خردادماه با حضور ۲۶۷ تکواندوکار از ۳۴ کشور به میزبانی ویتنام در هوشیمینه آغاز شد که در نهایت تیم ملی کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره، ۳ برنز و ۳۷ امتیاز توانست عنوان نایب قهرمانی قاره کهن را به نام خود ثبت نماید.

تیم‌ملی کره‌جنوبی با ۲ طلا، ۳ برنز و ۴۲ امتیاز قهرمان شد،؛ تیم ازبکستان با یک طلا، یک نقره، ۲ برنز و ۳۲ امتیاز سوم شد و تیم قزاقستان نیز یک طلا، یک نقره، یک برنز و ۳۱ امتیاز عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد.تیم های چین تایپه و تایلند هم عناوین بعدی را کسب کردند.

در بخش بانوان چین قهرمان شد، کره جنوبی، نایب قهرمان شد و ویتنام میزبان مسابقات در جای سوم ایستاد. ازبکستان در جای چهارم قرار گرفت و ایران هم پنجم شد.

امیرمحمد بخشی آخرین نماینده ایران بود که در مبارزه پایانی «سئوک بای کیم» از کره جنوبی را ۲۸ بر ۱۲ شکست داد و به نشان طلای وزن ۶۸- کیلوگرم دست پیدا کرد. بخشی با برتری  ۲۶ بر یک مقابل «کای چینگ چو» از هنگ کنگ،  ۲۴ بر ۸ برابر «یراسل کایربک» از قزاقستان و ۱۹ بر ۱۷ در پیکار با «یو چن هوآنگ» از چین تایپه به دیدار نهایی راه پیدا کرده بود.

برای تیم کشورمان در این مسابقات امیرمحمد بخشی یک نشان طلا، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، مهدی جلالی و ناهید کیانی چهار  مدال نقره، آرمین هادی پور، احمد محمدی، مهدی خدابخش  و سعید رجبی، کیمیا علیزاده و زهرا پوراسماعیل هم شش نشان برنز برای تیم کشورمان کسب کردند.

ابراهیم صفری، طیبه پارسا، کیانا اخوان، سودابه صادقی، ملیکا میرحسینی، پوریا عرفانیان، هانیه اخلاقی، محمد سالار وحیدی و سجاد مردانی(آسیب دیده) نیز از دور مسابقات حذف شدند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید