www.khabarrazmavar.ir

کاراته قهرمانی آسیا - اندونزی؛

شناسه خبر : ۱۳:۳۶ 1395/09/06

امیدهای کاراته دو طلا و شش برنز کسب کردند/ تداوم روند شکست ها

نمایندگان کاراته ایران در رقابتهای رده های سنی آسیا در روز دوم این مسابقات موفق به کسب دو مدال طلا و شش برنز شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در ادامه این رقابتها که با حضور بیش از ۴۰۰ کاراته کا به میزبانی اندونزی در شهر «ماکاسار» جریان دارد، امروز شنبه در روز دوم این رقابتها کاراته کاهای رده سنی جوانان و زیر ۲۱ سال به روی تاتامی رفتند که حاصل تلاش نمایندگان کشورمان کسب دو مدال طلا و شش برنز بود.

آرش علی نژاد در وزن ۷۵- کیلوگرم زیر ۲۱ سال با برتری مقابل حریفانی از ژاپن، سریلانکا، اندونزی و چین موفق به کسب مدال طلا شد. محمدرضا گیلان پور هم دومین مدال طلای تیم کشورمان را کسب کرد. وی برای کسب مدال طلای وزن ۸۴- کیلوگرم کاراته کاهایی از هند، قزاقستان و عربستان را از پیش رو برداشت.

شش مدال برنز تیم اعزامی کشورمان را کاتای تیمی مردان و زنان، مجید نیکوهمت، حمیدرضا نجاتی، مجتبی محمدی و مهدی قراری زاده کسب کردند.

روز گذشته و در رده های سنی نوجوانان و جوانان مبینا حیدری و نوید محمدی دو مدال طلا، فاطمه صادقی، لیلا برجعلی و آتوسا رضایی سه نشان نقره، یگانه شهپری، شقایق واحدی، حسین صالحی پور، مرتضی نعمتی، مهرداد مستحسن و سارا بهمن یار شش نشان برنز  کسب کرده بودند.

امیربهادر تدین، آرزو نعمتی، مجتبی شهگل و علیرضا خمسه، شبنم واحدی،علی زند، پوریا همایون، عارفه طهماسبی و امیرخوش رفتار با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.

تیم های کاراته رده های سنی کشورمان درو دوره قبلی نتایجی به مراتب بهتر کسب کرده و در رده های نوجوانان و جوانان عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرده بودند و تا اینجای کا که نتایجی به مراتب ضعیف و غیرقابل دفاع کسب کرده و امیدها نیز روی نوار برنزی حرکت کردند.

رقابتهای کاراته رده های سنی قهرمانی آسیا به مدت سه روز به میزبانی اندونزی در شهر ماساکار برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار