www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۰۰ 1397/11/14

الهامی: مبارزه در ترکیه یک دست گرمی است/ به قفس ابوظبی فکر می کنم

کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان گفت: مسابقه با حریف ترکمنستانی در چارچوب سازمان FFC برای من حکم یک رقابت تدارکاتی دارد، زیرا دو ماه آینده مسابقات مهمی را پیش رو دارم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور؛ مازیار الهامی، کاپیتان سابق تیم ملی در کنار فعالیت در رشته های کاراته و کامبت کاراته ، چند سالی است که خود را برای حضور در رقابت های حرفه ای در چارچوب MMA آماده می کند، او دی ماه امسال به ارمنستان رفت تا برای اولین بار در مسابقات MMA مبارزه کند، اما حریف ارمنی او حاضر به مبارزه کردن نشد.

اکنون برای دومین بار، دارنده مدال برنز رقابت های قهرمانی جهان کاراته ایران، قصد دارد در چارچوب سازمان FFC به ترکیه برود و دوم اسفند ماه با حریفی از ترکمنستان به مبارزه بپردازد.

الهامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور درخصوص مسابقه اش مقابل رقیب ترکمنستانی بیان کرد: این رقابت ها در بخش کیک بوکس – موی تای است و با لوازم ایمنی ناچیزی برگزار می شود فایترها فقط از دستکش استفاده می کنند، رقیب من در واقع ترکمنستانی- استانبولی است چون در ترکیه زندگی می کند و تاکنون چندین مسابقه انجام داده است و رقیب سرسختی به شمار می رود.

وی در ادامه تاکید کرد: من در رقابت های ترکیه به این دلیل شرکت می کنم که برای حضور در مسابقات مهمی که در پیش رو دارم آماده بشوم. هدف اصلی من حضور قدرتمند در رقابت های ابوظبی است که داخل قفس و دو ماه دیگر برگزار خواهد شد، همچنین رقابت های ارمنستان که از حساسیت بالایی برایم برخوردار هستند برای همین باید خود را در شرایط مسابقه قرار دهم و بدنم آماده بماند.

کاپیتان سابق تیم ملی درخصوص اولین مبارزه اش در MMA گفت: برای مقابله با حریفی از ارمنستان راهی این کشور شده بودم اما او حاضر نشد مبارزه کند و به همین دلیل مسئولان برگزاری مسابقات هم من را برنده اعلام کردند و جایزه ام را هم گرفتم .

الهامی به مربیانی که زیر نظر آنها برای حضور در مسابقات حرفه ای آماده می شود را معرفی کرد: من زیر نظر استاد امیر خوشبین سرمربی تیم ملی جوجیتسو ایران تمرین می کنم ، همچنین تمریناتم در کیک بوکس و موی تای زیر نظر استاد جلال معتمدی ، سرمربی تیم ملی کیک بوکس و موی تای کشورمان است.

دارنده مدال برنز رقابت های قهرمانی جهان کاراته با بیان اینکه فعالیت در رشته کامبت کاراته را نیز ادامه می دهد و کنار نگذاشته ، درخصوص حضورش در سوپرلیگ کاراته گفت: من رشته کاراته را هم همچون کامبت کاراته و MMA ادامه داده ام، روز جمعه ۱۲ بهمن مسابقه داشتیم و تیم ما یعنی آذرپینار تبریز با ۲۴ امتیاز صدرنشین گروه دو  شد و جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آورد ؛ تلاشمان کسب عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید