www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۲۴ 1396/06/23

افسانه: کمیته انضباطی بعد از ۳ ماه هنوز پاسخی به اعتراضم نداده است/ پشیمان نیستم و حقم را می گیرم

کاتاروی سابق تیم ملی گفت: من غیر از بیان واقعیت صحبتی نکرده ام که بخواهم از آن پشیمان باشم سه ماه از اعتراض من گذشته است اما هنوز از واکنش فدراسیون نشینان خبری نشده است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مهسا افسانه بانوی مدال آور تیم ملی کاتا، در رقابت های انتخابی قبل از مسابقات قهرمانی آسیا که ۱۷ خرداد امسال برگزار شده بود نتیجه را با اختلاف نزدیک به نگین باقری واگذارکرد.

وی پس از آن دلیل شکست خود را اتفاقی از پیش تعیین شده از سوی برخی از مسئولان فدراسیون عنوان کرد و این ادعاهای خود را رسانه ای کرد تا اعلام کند قبل از برگزاری انتخابی هم از تیم ملی خط خورده بود.

بعد از مصاحبه های تند افسانه، کمیته انضباطی هم بیکار ننشست و جلسه ای را با حضور وی و مینا افسانه که مسئولیت مربیگری مهسا افسانه را برعهده داشت، برگزار کرد و در نهایت، مهسا افسانه به مدت ۶ ماه و مینا افسانه به مدت یکسال (۶ماه قطعی و ۶ ماه تعلیقی) از شرکت در رقابت های مختلف کاراته محروم شدند.

هرچند افسانه طبق قانون، اعتراض خود را نسب به این حکم در مدت یک هفته به فدراسیون کاراته تحویل داد اما با گذشت نزدیک به سه ماه هنوز پاسخی از فدراسیون دریافت نکرده است.

کاتاروی سابق تیم ملی در گفتگو با خبرنگار رزم آور با اشاره به سکوت فدراسیون کاراته گفت: من دنبال حقم بودم و واقعیت ها را همانطور که اتفاق افتاده بود بیان کردم و هراسی از بازگویی آنها نداشتم و ندارم.

برای همه مسئولان فدراسیون احترام قائلم اما قرار نیست اگر کسی حقش خورده شد سکوت کند و من هم سکوت نکردم پس از برگزاری کمیته انضباطی طبق قانون باید در یک هفته اعتراضم را به فدراسیون ارائه می کردم و این کار رانجام دادم اما متأسفانه پس از گذشت نزدیک به سه ماه هنوز پاسخی از فدراسیون دریافت نکرده ام.

وی توضیح داد: باوجود پیگیریها و تماسهای بسیار، نمی دانم چرا جوابم را نداده اند البته من هم ملاحظه فدراسیون را کرده ام و منتظر شدم تا پس از برگشت تیم های ملی از رقابت های آسیایی دنبال جوابم بروم اما بی فایده بود، شاید هم فرصت نکرده اند که به اعتراضم رسیدگی کنند.

کاتاروی با سابقه تیم ملی یادآور شد: البته با شخص آشوری هنوز صحبت نکرده ام اما مسئولان فدراسیون به من اعلام کرده اند که اعتراضم را از طریق دبیر فدارسیون بررسی می کنند و با من تماس می گیرند اما تا این لحظه هیچ تماسی از فدراسیون گرفته نشده است.

افسانه گفت: کسی که دنبال کسب عنوان قهرمانی است نباید به این مسائل اهمیت بدهد و باید پیگیر گرفتن حقش باشد مطمئن باشید جامعه کاراته در مسابقات پیش رو خبرهای خوبی از موفقیت های من می شنود.

مهسا افسانه درباره شرایط فعلی خود بیان کرد: در حال حاضر تمریناتم را شروع کرده ام و مشغول تمرینات بدنسازی و همچنین تمرینات تخصصی زیر نظر خواهرم هستم و از قبل مصمم تر و باانگیزه تر شده ام.

از فدراسیون کاراته انتظار می رود هرچه سریع تر نسبت به اعتراض مهسا افسانه واکنش نشان بدهند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید