www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۰۹ 1394/07/19

اظهارات عجیب ناطق نوری درباره‌ی ملی‌پوشانش

رییس فدراسیون بوکس ادبیاتی جالب و عجیب را در قبال ملی‌پوشانش به کار گرفت و هدف آنها از حضور در مسابقات جهانی را تفریح کردن عنوان کرد.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، ناطق نوری، رییس فدراسیون بوکس در برنامه زنده رادیویی با ادبیاتی عجیب و دور از ذهن در رابطه با بوکس و ملی‌پوشانش […]

رییس فدراسیون بوکس ادبیاتی جالب و عجیب را در قبال ملی‌پوشانش به کار گرفت و هدف آنها از حضور در مسابقات جهانی را تفریح کردن عنوان کرد.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، ناطق نوری، رییس فدراسیون بوکس در برنامه زنده رادیویی با ادبیاتی عجیب و دور از ذهن در رابطه با بوکس و ملی‌پوشانش اظهارنظر کرد. او هدف دو ملی‌پوشی که سهمیه مسابقات جهانی گرفته‌اند را گردش رفتن عنوان کرد و حضور در مسابقات جهانی را چیزی جزء آبروریزی برای بوکس ایران ندانست.

ناطق نوری در بخشی از گفت‌وگویش درباره دلیل عدم حضور بوکسورهای ایران در مسابقات جهانی قطر، اظها‌رکرد: مسابقات جهانی قطر اصلا مورد نظر ما نبود. ما تنها دو ورزشکار حائز شرایط برای شرکت در این مسابقات داشتیم و این دو ورزشکار هم زنگ تفریح مسابقات می‌شدند. می‌گویند “سفره نیانداخته بوی مشک می‌دهد” ما در اینجا نمی توانستیم هزینه کنیم و آبروی ما هم برود و پرستیژ ما هم در دنیا و آبروی کشورمان هم برود.

وی افزود: ما می‌خواهیم سهمیه المپیک را بگیریم. بهترین جایی که شانس داریم مسابقات آسیایی چین است. دو مرحله برای گرفتن سهمیه داریم چه اصراری داریم که دو نفر را به مسابقات جهانی قطر بفرستیم. می دانید برای اعزام هر نفر چقدر از ما دریافت می‌کرد‌ند؟ برای هر یک نفر شبی هزار دلار می‌گیرند. ما 14 روز باید دو نفر را که هیچ چیز نمی‌شوند و در همان اول می‌بازند را به قطر اعزام کنیم! و کلی هزینه انجام دهیم و برای مسابقه دادن دو نفر، هفت نفر را اعزام کنیم و در نهایت هم آبرویمان برود.

رییس فدراسیون بوکس در برنامه رادیویی “وقت اضافه” خاطر‌نشان کرد: درباره اعزام‌های برون مرزی باید ما تصمیم بگیریم، کمیته‌ فنی باید تصمیم بگیرد نه یک بچه! این که یک نفر می‌خواهد برود قطر بگردد که هیچ کوفتی هم نیست!

رییس فدراسیون بوکس در پاسخ به این پرسش که آیا عدم اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف اعتماد به نفس آنها را پایین نمی‌آورد، گفت: اینها بچه‌هایی نیستند که اعتماد به نفس‌شان با یک اعزام بالا و پایین شود. دو تا آدم بیشتر نیستند. این دو تا آدم تازه آمد‌ه‌اند. اینها هوس دارند که بروند. جوان هستند و دلشان می‌خواهد به مسابقات بروند، ولی من باید کاری کنم که به نفع کشورم باشد. من 27 سال است که رییس فدراسیون هستم اگر این قدر این کار را نفهمم باید بروم …! این تخصص من است. من نمی‌توانم تخصص خود را اعمال نکنم یا می‌پسندند و یا نمی‌پسندند.

ناطق نوری ا‌دا‌مه‌ داد: مسابقات جهانی پشت سر هم وجود دارد در زمانی که ما آمادگی داشته باشیم می‌توانیم در این مسابقات شرکت کنیم، ولی وقتی ورزشکاران ما آمادگی ندارند نه اردو نداشتند و نه هیچ چیز یک دفعه بگویند که می‌خواهیم برویم به مسابقات جهانی این نمی‌شود.

وی درباره آلودگی یکی از ورزشکاران به دوپینگ نیز، گفت: آن بیچاره گناهی ندارد و در گرگان تمرین می‌کرده، مربی‌اش خواسته او را تقویت کند تا وزنش زیاد شود یک دارویی به خوردش داده که حالا متاسفانه دوپینگی هم در آمده است که حالا بدتر شده است.

رییس فدراسیون بوکس تاکید کرد: ممکن است در رشته‌ها‌ی تیمی بازیکنان ما بروند در مسابقات مختلف و حتی شانس داشته باشند اما در رشته انفرادی وقتی که ورزشکار آماده نیست ورزشکار هیچ شانسی ندارد. این ورزشکاران در اردو نبوده‌اند و از مرخصی آمده بودند. ما نگفتیم که اردو نباشد ما می‌خواستیم اردو بگذاریم، ولی وقتی نفر نداریم نمی توانیم اردو را با دو نفر برگزار کنیم. ما مثل فو‌تبا‌ل پولدار نیستیم. بودجه ما بسیار رقیق است با این بودجه رقیق باید به میدان‌های دنیا برویم.

ناطق نوری تاکید کرد: من مسئولیت دارم. تیم فنی من نظر می‌دهد نه دو بچه‌ای که دلشان بخواهد بروند و برگردند. ما نباید اسیر حرف دو بچه بشویم. من می‌گویم که این ورزشکاران در اردو نبودند و آمادگی نداشتند از مسافرت آمدند و می‌خواهند به مسابقات جهانی بروند. شما که متخصص بوکس نیستید من مسئول هستم. آبروی بنده می‌رود نه آبروی شما.

وی با اشاره به وعده قبلی‌اش درباره چهار سهمیه المپیک در رشته بوکس، نیز افزود: هنوز هم پای حرف خودم هستم و اگر به المپیک نروم و چهار سهمیه نگیرم مردتر از این هستم که پای حرفم نایستم، اما مدال را هیچ گاه تضمین نکرده‌ام. ما باید سهمیه المپیک بگیرم و این کار را می‌کنیم. اگر نه، زمین می گذارم و می‌روم. ان‌شا‌ء‌الله با دعای شما بوکس به مدال هم می‌رسد. باید ورزشکاران منضبط باشند و این که ورزشکاران خودشان بخواهند انتخاب کنند که کجا بروند و کجا نروند نمی‌شود. فدراسیون کمیته‌ فنی دارد که عده ای آدم می‌نشینند و فکر می کنند و بر‌نامه‌ریزی می‌کنند.

رییس فدراسیون بوکس بار دیگر خاطر‌ نشان کرد: برای همین اعزام باید یک مترجم برود، یک مربی برود، یک ماساژور و یک مشت و مالچی! برود. بعد می‌خواهند بروند و یک مسابقه بدهند این برای ما مقرون به صرفه نیست و چیزی هم عاید ما نمی‌شود.

ناطق نوری در پاسخ به این پرسش که تیم ‌ملی در فاصله کوتاه باقی‌ مانده تا المپیک چه برنامه‌ای برای کادرفنی دارد، گفت: الان تیم بز‌ر‌گسالان ما زیر نظر مربی خارجی کار می‌کند. هنوز قرارداد وینکوف تمام نشده است. این نیست که دو نفر بگویند که او به درد نمی خورد و ما تصمیم بگیریم. ما کار خودمان را می‌کنیم. بالاخره فدراسیون یک کمیته‌ فنی دارد که کارش خیلی خوب است. ممکن است دو نفر از سرمربیان خودمان بگویند که به درد نمی خورد. آنها حرف خودشان را می‌زنند وقتی که یک مربی خارجی نداریم می‌نشینند و می‌گویند چرا یک مربی خارجی نیست و وقتی هم مربی خارجی خوب می‌آوریم می‌گویند که چرا مربی خارجی رفت بالا و چرا آمد پایین. او یک مربی خوب است و من او را در المپیک لندن دیدم. از همه می‌خواهم که به ما کمک کنند.

ناطق نوری همچنین درباره احتمال تمدید قرارداد وینکوف نیز گفت: هنوز وقتش نرسیده وقتش برسد تمام بچه‌های کادرفنی را جمع می‌کنیم و نظر می‌گیریم. اگر به این نتیجه‌ رسیدیم که باید ادامه دهیم تصمیم گیری خواهیم کرد. هنوز از قرارداد او دو ماه باقی‌ مانده است. اگر به این نتیجه‌ رسیدیم که او نباشد فردای آن روز یک مربی دیگر می‌آوریم. چه کسی می‌گوید که او مربی با کیفیتی نیست؟ همه می‌گویند که او مربی خوبی است و شاید هم یکی می‌خواهد خودش سرمربی شود می‌گوید وینکوف خوب نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید