www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۰۱ 1394/03/31

اطلاعیه؛ رزم نیوز تا اطلاع ثانوی هیچگونه همکاری با مجموعه “واکو” نخواهد داشت

مجله “رزم آور” و پایگاه خبری “رزم نیوز” در طول سالهای فعالیت خود قطعا مصون از اشتباه نبوده اند، اما همواره سعی کرده اند موضع بی طرفی خود را حفظ و محلی برای مطرح شدن نظرات و نقدهای اهالی رزمی باشند. خاصه در “رزم نیوز” به علت خاصیت رسانه های نوین که خوانندگان نیز از […]

مجله “رزم آور” و پایگاه خبری “رزم نیوز” در طول سالهای فعالیت خود قطعا مصون از اشتباه نبوده اند، اما همواره سعی کرده اند موضع بی طرفی خود را حفظ و محلی برای مطرح شدن نظرات و نقدهای اهالی رزمی باشند. خاصه در “رزم نیوز” به علت خاصیت رسانه های نوین که خوانندگان نیز از طریق نوشتن کامنت یا امتیاز مثبت و منفی دادن به یک مطلب امکان مشارکت مستقیم می یابند، تصمیم بر این بوده تا آنجا که ممکن است از سختگیری های بی مورد در مورد پذیرش کامنتها خودداری کنیم و اجازه دهیم نظرات کاربران که کمتر جایی امکان بروز می یابند در اینجا مطرح و شنیده شوند.

همچنین برخلاف روند معمول کاری ما، که صرفا انتشار اخبار مربوط به فدراسیونهای رسمی کشور بود، مدتی است که تصمیم گرفته شد اخبار آن دسته از سبکها یا انجمنها که تشکیلات جهانی آنها عضو “اسپرت آکورد” یا دیگر سازمانهای معتبر ورزشی هستند بخاطر اهمیت جایگاهشان مورد توجه قرار بگیرد. انجمن کیک بوکسینگ WAKO نیز بطور طبیعی یکی از این انجمنها بود. اگرچه مسئولان این تشکیلات در همین مدت کوتاه در یکی – دو مورد نشان داده بودند که میانه خوبی با نقد شدن ندارند، اما “رزم نیوز” با وجود دلخوری و گلایه از برخوردهای نه چندان مطلوب مسئولان این انجمن، طبق رسالت خبری خود عمل کرد و چهارشنبه هفته گذشته اقدام به انتشار خبر ارسالی این انجمن با عنوان “کیک بوکسینگ واکو ایران، برنامه مسابقات رسمی سال ۲۰۱۵ خود را اعلام کرد” نمود. خبری که همانطور که از عنوانش پیداست معرفی تقویم مسابقات سال جاری میلادی “واکو” بود. پس از انتشار این خبر، در یک روند غیرمعمول موجی از کامنتهای تشکر از “واکو” و جناب آقای نصیری که قاعدتا ربط مستقیمی هم به خبر نداشت روانه این صفحه شد. طبیعتا به احترام این دسته از مخاطبین کلیه این کامنتها پذیرفته و منتشر شد. در بین نزدیک به 25 کامنت این خبر، 3 تا 4 کامنت نیز برخلاف اکثریت موضع انتقادی نسبت به مدیریت واکو داشتند که عموما هم توسط طرفداران واکو پاسخ داده شده بودند. شب گذشته اما مسئولان واکو که ظاهرا هنوز با کارکرد تعاملی رسانه های جدید آشنا نیستند و یا تحمل شنیدن هیچ صدای مخالفی را – ولو اندک – ندارند، با “رزم نیوز” تماس گرفته و طی درخواستی غیرحرفه ای خواهان آن شدند که همان تعداد معدود کامنتهای انتقادی هم از انتهای خبر حذف شوند!

طبیعی است اینگونه درخواستها که درواقع دخالت یک انجمن در جزئی ترین مسئله مثل انتشار کامنتهای یک خبر است، برای ما حکم توهین به مجموعه ما و خوانندگانمان را دارد و قطعا پذیرفتنی نیست. لذا از آنجا که ظاهرا مسئولان واکو توقع دارند “رزم نیوز” به عنوان بخشی از زیرمجموعه آنها فعالیت کند و اجازه مطرح شدن هیچگونه نقدی نسبت به عملکرد آنها را ندهد- روندی که با سیاستهای مجموعه “رزم آور” به هیچ عنوان همخوان نیست، کلیه کامنتهای خبر مذبور حذف و بدین وسیله اعلام می گردد پایگاه خبری “رزم نیوز” از این تاریخ تا هر زمانی که مسئولان واکو از این نوع نگاه غیرحرفه ای خود دست برندارند هیچگونه همکاری با آن مجموعه نخواهد داشت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید