www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۱۵ 1393/10/30

اسفندآبادی: پیشینه مسئول کمیته انضباطی فدراسیون را بررسی کنند/ چرا مربی خرم آباد را محروم نمی کنند؟

مربی بین المللی جودوی کشور گفت: بابت حوادث به وجود آمده در مسابقات کشوری اخیر، بسیار متاسفم. اما خوشحالم که دبیرکل کمیته ملی المپیک با چشمان خود دید در جودوی ما چه اتفاقاتی می افتد. به گزارش خبرنگار رزم نیوز، رقابت های جودوی قهرمانی کشور که جمعه گذشته در تهران برگزار شد، با حواشی زیادی […]

مربی بین المللی جودوی کشور گفت: بابت حوادث به وجود آمده در مسابقات کشوری اخیر، بسیار متاسفم. اما خوشحالم که دبیرکل کمیته ملی المپیک با چشمان خود دید در جودوی ما چه اتفاقاتی می افتد.

به گزارش خبرنگار رزم نیوز، رقابت های جودوی قهرمانی کشور که جمعه گذشته در تهران برگزار شد، با حواشی زیادی روبرو بود، از جمله اخراج دو مربی تیم تهران و بیرون کشیدن تیم قزوین توسط مربی این تیم. این حوادث تلخ در شرایطی به وقوع پیوست که شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان از نزدیک شاهد تماشای این مسابقات بود.

محمد خانی اسفندآبادی در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، در خصوص اتفاقات مسابقات کشوری جودو اظهار داشت: بسیار متاسفم وقتی می بینم کار به جایی رسیده که یک ورزشکار یا یک مربی، به داور و مسئولان توهین می کنند. دیگر حجب و حیایی در جودو نمانده و قبح خیلی کارها از بین رفته.

وی با بیان این که این حوادث پیش چشمان دبیرکل کمیته ملی المپیک روی داده، افزود: البته از این بابت خوشحالم که دبیرکل کمیته ملی المپیک با چشمان خود دید در جودوی کشورمان چه حوادثی رخ می دهد.

پیشکسوت جودوی کشور در مورد این که احتمالا مربیان تیم تهران و مربی تیم قزوین با محرومیت های سنگین روبرو خواهند شد، خاطر نشان کرد: آن طور که شنیده ام محمد منصوری و پیمان ترکاشوند (مربیان تیم تهران) هیچ کار نادرستی انجام نداده اند و فقط به داور کمی اعتراض داشتند. سوال من این است چرا مربی تیم خرم آباد را محروم نمی کنند، تنها به این دلیل که وی همشهری نایب رئیس فدراسیون جودو است؟

اسفندآبادی همچنین در خصوص مسئول کمیته انضباطی فدراسیون جودو نیز یادآور شد: بروند پیشینه مسئول کمیته انضباطی را بررسی کنند. آیا مبادی ذیربط در وزارت ورزش، صلاحیت این شخص را تایید کرده اند که مسئولان فدراسیون جودو او را به عنوان مسئول کمیته انضباطی منصوب کرده اند؟

وی گفت: از سوی دیگر بازتاب احکام صادره کمیته انضباطی چه بوده است؟ اصلا جلساتی برگزار شده و اگر هم برگزار شده، آراء صادره چه بازتابی داشته است؟

رئیس پیشین سازمان لیگ جودو در ادامه، به عملکرد 3 سال اخیر گردانندگان فدراسیون جودو اشاره کرد و اظهار داشت: مدام از جوانگرایی و به قول خودشان رنسانس در جودوی ایران صحبت می کنند. در حالی که در زمان مدیران قبلی فدراسیون، تیم نوجوانان و جوانان کشورمان قهرمان آسیا شد. اما در دوره بعد و به شکلی مفتضحانه در مالزی دیپورت شدیم و نتوانستیم در رقابت های چین تایپه حضور پیدا کنیم.

وی افزود: سال گذشته هم تیم کشورمان در مسابقات چین یازدهم شد و امسال هم تنها در بخش پسران عنوان ششم را به دست آورد. آیا این است رنسانسی که در جودو ایجاد کرده اند؟

مربی بین المللی جودوی ایران در ادامه تصریح کرد: اتفاقاتی که هفته گذشته و در مقابل چشمان دبیرکل کمیته ملی المپیک به وقوع پیوست، یک بار دیگر نشان داد در جودوی ما چه خبر است. امیدوارم وزیر ورزش، فکری به حال این ورزش بکند.

اسفندآبادی در پایان یادآور شد: می گویند رئیس فدراسیون جودو به واسطه این که با رئیس جمهور همشهری است، از حاشیه امنیت برخوردار است. واقعا اگر این گونه است، مسئولان وزارت ورزش واقعیت را بگویند تا دلسوزان و بزرگان جودو این قدر خود را خسته نکنند و از عملکرد منفی دست اندکاران فدراسیون انتقاد نکنند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید