www.khabarrazmavar.ir

بعد از سهمیه المپیک کل حقوقم را یکجا می گیرم

شناسه خبر : ۲۱:۵۶ 1398/04/18

استکی: قول مدال جهانی نمی دهم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: مسابقات جهانی روسیه عرصه ای دشوار است. از این رو، قول مدال نمی دهم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، در نخستین روز برپایی نمایشگاه تجهیزات ورزشی، ” علیرضا استکی ” به همراه ” مجید رمضان پور ” و ” احمد میرزایی ” روسای هیات های بوکس استان های اصفهان و مرکزی میهمان غرفه رزم آور بودند.

استکی ابتدا در مورد حضور خود در دوره مربیگری که در کره برگزار شد، اظهار داشت: دوره بسیار سختی بود که به لطف خدا این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشتم و حالا من پنجمین مربی سه ستاره بوکس ایران هستم.

وی در ادامه، به شرایط تیم ملی اشاره کرد و افزود: از اول خرداد اردوها شروع شده و در حال حاضر سومین مرحله اردوی تیم ملی را پشت سر می گذاریم. خدا را شکر وضعیت خوب است. البته در دو وزن به جمع بندی نرسیده ایم و قرار است در این دو وزن انتخابی برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره مسابقات قهرمانی جهان در روسیه تصریح کرد: رقابت های دشواری را در پیش داریم. از این رو، قول کسب مدال نمی دهم اما بهترین عملکرد را خواهیم داشت.

استکی در خصوص این که گفته می شود هنوز حقوق ملی پوشان پرداخت نشده، گفت: نه، چنین چیزی صحت ندارد. ملی پوشان باسابقه و متاهل ۲/۵ میلیون و بقیه به ترتیب تا یک میلیون تومان حقوق می گیرند. خود من هم تا یک سال آینده و پس از کسب چهار سهمیه ای که قول دادم، حقوقم را یکجا خواهم گرفت.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان، با اشاره به نقش رزم آور در حمایت از جامعه رزمی کشور اظهار داشت: فعالیت نزدیک به سه دهه، رزم آور را به عنوان بزرگ ترین و تخصصی ترین رسانه ورزش های رزمی کشور تبدیل کرده که سهمی بسیار قابل توجه در افتخارات اهالی رزمی در ابعاد داخلی و عرصه های بین المللی داشته که جا دارد از این رسانه و همکاران پرتلاش آن تشکر کنم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید