www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۸:۳۱ 1398/03/25

استکی: حضور تمامی مدعیان در انتخابی تیم ملی بوکس الزامی است/ اجازه نمی‌دهیم تیم آسیب ببیند

مدیرفنی تیم‌های ملی بوکس گفت: انتخابی تیم ملی بوکس چهارشنبه ۲۹ خردادماه برگزار می‌شود و حضور همه مدعیان در انتخابی الزامی است.

علیرضا استکی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری رزم آور، در خصوص شرایط ملی‌پوشان بوکس اظهار داشت: در حال حاضر دومین مرحله اردوی تیم ملی در جریان است و هدف از این اردو هماهنگی ملی‌پوشان با کادرفنی است تا بعد از برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی، اردوهای خود را جدی‌تر پیگیری کنیم. انتخابی تیم ملی  روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه برگزار خواهد شد و بدون استثنا حضور تمامی بازیکنان و مدعیان در انتخابی الزامی است و اگر کسی در انتخابی حضور نداشت نباید توقعی داشته باشد.

وی تصریح کرد: اردوی ما خیلی طولانی نیست و بیشتر برای هماهنگی بوکسورها برگزار شده است. انتخابی نیز با حضور تمامی سرمایه‌های بوکس ایران برگزار خواهد شد و حتی بازیکنان شایسته‌ای که در اردو حضور ندارند نیز در انتخابی حضور خواهند داشت. بعد از پشت سر گذاشتن مسابقات انتخابی نیز از روز ۲۰ تیرماه اردوهای خود را برای حضور در مسابقات جهانی برگزار خواهیم کرد.

مدیرفنی تیم‌های ملی بوکس در خصوص منتفی شدن حضور نیازیمبتوف، مربی قزاقستان در تیم ملی بوکس به دلیل حمله قلبی عنوان کرد: از شنیدن این خبر واقعا متاسف شدم. بعد از این اتفاق فدراسیون به دنبال گزینه خارجی دیگری برای هدایت تیم ملی است و تا زمان این اتفاق تمرینات خود را به همراه کادرفنی ادامه خواهیم داد.

استکی در پاسخ به این سوال که پروسه انتخاب مجدد مربی خارجی باعث از دست رفتن زمان نخواهد شد، گفت: ما اجازه نخواهیم داد این پروسه تاثیری در آمادگی بازیکنان داشته باشد و تیم ملی تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با حضور مربی خارجی تیم آماده و خوبی را تحویل او بدهیم. با تمام وجود نیز به او کمک خواهیم کرد تا از مربی خارجی استفاده خوب ببریم.

وی در خصوص برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی برای حضور در اردوی مشترک و تورنمنت‌ها بین‌المللی تاکید کرد: متاسفانه بچه‌ها از لحاظ روحی، روانی و تکنیک و تاکتیک دچار ضعف شدند و ما با کادرفنی در حال کار روی مسائل تکنیکی و تاکتیکی آنها هستیم. همچنین درخواست برگزاری  یک اردوی مشترک با یک کشور خارجی را داده‌ایم و خود مسابقات جهانی را نیز به عنوان  یک مسابقه تدارکاتی برای مسابقات آسیایی قرار دادیم. البته در مسابقات جهانی نیز دست و پابسته نخواهیم بود و با توجه به زمان کمی که تا شهریور ماه در اختیار خواهیم داشت، تیمی آماده را به این مسابقات اعزام کنیم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید