www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۴۹ 1395/09/30

اسب دیوانه تگزاس حریف جدید علی اکبری شد!

پس از اینکه نام شین کاروین از مبارزه با امیر علی اکبری در راند دوم تورنمنت جایزه بزرگ RIZIN کنار گذاشته شد، اکنون هیث هِرینگ جایگزین او شده است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، هیث هِرینگ فایتر ۳۸ ساله اهل تگزاس امریکاست. او از سن ۱۸ سالگی به هنرهای رزمی ترکیبی روی آورد و از سال ۱۹۹۷ وارد چرخه حرفه ای MMA شد. او در رشته هایی چون جوجیتسو برزیلی، کیک بوکسینگ، سامبو و کشتی فعالیت داشته است. او در دوران حرفه ای MMA هم سابقه مبارزه برای پروموشنهایی چون PRIDE FC و UFC را در کارنامه خود دارد.

رکورد حرفه ای او ۲۸ پیروزی و ۱۴ شکست از مجموع ۴۳ مبارزه است. آخرین مبارزه اسب دیوانه تگزاس به سال ۲۰۰۸ و نبرد در برابر براک لِزنِر باز می گردد که در آن مبارزه او با امتیاز نتیجه را واگذار کرد. بدین ترتیب او هشت سال است که از MMA دور بوده و برای بازگشت به میادین کار سخت و دشواری را پیش رو دارد. هر چند تجربه حرفه ای هرینگ بالاست ولی امیر علی اکبری هم با تمرینات سخت و فشرده،خود را برای این تورنمنت بزرگ آماده کرده است.

امیر می تواند با اتکا بر توان فیزیکی، تسلط بر فنون کشتی مخصوصاً فنون بالاتنه کشتی فرنگی و ضربات پتک مانند خود عرصه را برای هرینگ تنگ کند.

علی اکبری در صورت پیروزی بر هرینگ،در همان شب و در مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه مولداوسکی و بایور نبرد خواهد داشت.

مسابقات RIZIN پنجشنبه ۹ دی ۹۵ (۲۹ دسامبر ۲۰۱۶) و در سالن سایتاما سوپر آرنا شهر سایتاما ژاپن برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.