www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۲۹ 1394/02/16

از گوشه و کنار رینگ و تاتامی؛ حمایت تمام قد علیپور از انجمن های رزمی و انتقاد بهنام فر از لیگ کاراته

پایگاه خبری رزم نیوز به عنوان نخستین سایت تخصصی ورزش های رزمی و با هدف احترام به سلایق مختلف و طیف گسترده جامعه ورزش رزمی ایران، از این پس مهمترین اخبار روزانه مربوط به رشته های مختلف رزمی را در قالب یک مجله خبری منتشر می کند: خبرگزاری ایلنا: محمد علیپور، رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی […]

پایگاه خبری رزم نیوز به عنوان نخستین سایت تخصصی ورزش های رزمی و با هدف احترام به سلایق مختلف و طیف گسترده جامعه ورزش رزمی ایران، از این پس مهمترین اخبار روزانه مربوط به رشته های مختلف رزمی را در قالب یک مجله خبری منتشر می کند:

خبرگزاری ایلنا: محمد علیپور، رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با تاکید بر اینکه انجمن های رزمی، چشم و چراغ این فدراسیون به شمار می‌روند، گفت: در رشته ساواته شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بودیم که با حضور چشمگیر ورزشکاران، امید ما به این رشته افزون‌تر شد، البته قرار است تیم ملی خردادماه امسال در رقابت‌های جهانی فرانسه شرکت کند. جوجیستو نیز باید در رقابت‌های غرب آسیا که نیمه‌دوم ماه جاری در لبنان برگزار می‌شود، حضور یابد، ضمن اینکه کیک‌بوکسینگ واکو نیز یک رشته مدال‌آور است و برنامه‌های خوبی را در دستور کار قرار داده است.

سایت فدراسیون تکواندو: در پایان نخستین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی دانشجویان 14 تکواندوکار برتر معرفی شدند. بیست و هشتمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان تیرماه سال جاری در کشور کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: مجید زارعیان، سرمربی تیم ملی جودو می گوید: با همین بضاعت کمی که در جودو داریم می‌خواهیم نتیجه خوبی در آسیایی کویت بگیریم. ورزش ما رکوردی نیست بلکه رقابتی است و برای نتیجه گرفتن باید شرایط خوب باشد. جودو ورزش لحظه هاست.

باشگاه خبرنگاران جوان: مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در خصوص آخرین وضعیت ملی‌پوشان تکواندو بانوان قبل از اعزام به مسابقات جهانی روسیه عنوان کرد:  به این تیم خیلی امیدوار هستیم و به هیچ عنوان حریفان را دست کم نخواهیم گرفت. متاسفانه برخی مواقع قبل از اعزام ها کادرفنی تحت فشار قرار می گیرد تا  قول مدال بدهد و در بازگشت از مسابقات در صورت نتیجه نگرفتن، با همان قول آنها را به باد انتقاد می گیرند؛ باید بگویم نتایج قابل پیش بینی نیست.

سایت فدراسیون کاراته: مرحله سوم از اردوهای آماده سازي تيم هاي كاراته نوجوانان و جوانان از عصر جمعه 18 ارديبهشت ماه در مجتمع ورزشي معلم تهران برگزار مي شود.

سایت فدراسیون کاراته: هفته دوم از دور برگشت سوپر ليگ و هفته آخر از دور برگشت ليگ برتر كاراته باشگاههاي كشور روز جمعه 18 ارديبهشت ماه از ساعت 9 الي 17 در سالن شهيد افراسيابي تهران برگزار خواهد شد.

سایت فدراسیون کاراته: هفته پاياني ليگ هاي كاراته نونهالان، جوانه ها و آينده سازان دختران روز جمعه 18 ارديبهشت ماه در سالن شهيد كبكانيان تهران برگزار مي شود.

خبرگزاری فارس: محمد علی زمانی، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته در مورد برگزاری دیدار دو تیم آذرخودرو و دانشگاه آزاد در رقابت‌های سوپر لیگ، اظهار داشت: با توجه به درخواست  2 تیم آذر خودرو نوین تیم صدر جدولی سوپر لیگ و تیم دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تعویق این مسابقه و جذابیت رقابت های هفته پایانی، سازمان لیگ فدراسیون با درخواست این تیم ها موافقت کرده و این دیدار در هفته آخر یعنی 22 خرداد، برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو می گوید:  تمام نفراتی که در اردوی تیم ملی حضور دارند از همه چیز زندگی خود گذشته‌اند تا در اردو حضور داشته باشند و وقتی ورزشکاری از همه چیز خود می‌گذرد، بهترین نتیجه را بدست می‌آورد. هدف من کسب چهار سهمیه المپیک و خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها در المپیک است. قهرمانی جهان در روسیه نیز دور از دسترس نیست و از این تیم هر کاری بر می‌آید.

سایت فدراسیون تکواندو: ملی‌پوشان تکواندو معتقدند می‌توانند قهرمانی جهان در سال 2011 را تکرار کنند و انگیزه بالایی برای قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی دارند. مسابقات جهانی روسیه به میزبانی شهر چیلیابیسنک در هشت وزن برگزار خواهد شد. آنها در جریان تازه ترین تمرین خود چنین گفتند:

محمد کاظمی، دارنده مدال نقره نوجوانان جهان: می‌خواهم طلسم 54 – کیلوگرم را بشکنم

فرزان عاشورزاده، نفر اول رنکینگ جهانی 58- کیلوگرم: در تمام اوزان شانس مدال داریم

ابوالفضل یعقوبی ملی پوش وزن 63- کیلوگرم: تمریناتمان بسیار سنگین بود

علیرضا نصرآزادانی کاپیتان تیم ملی در وزن 68- کیلوگرم: تجربیاتم را در اختیار هم تیمی‌هایم می‌گذارم

مسعود حجی زواره، طلایی بازی های آسیایی در وزن 74- کیلوگرم: کسب مدال جهانی برایم مهم است

مهدی خدابخشی نفر اول رنکینگ جهانی در 80- کیلوگرم: تجربه زیادی از جهانی مکزیک کسب کرده‌ام

امید عمیدی ملی پوش وزن 87- کیلوگرم: مسابقات جهانی با همه ر‌قابت‌ها متفاوت است

سجاد مردانی نایب قهرمان جهان در وزن 87+ کیلوگرم: در اوج آمادگی به مسابقات اعزام می شویم

خبرگزاری مهر: مهران بهنام‌فر سرمربی تیم کاراته مناطق نفت خیز با انتقاد از سازمان لیگ کاراته گفت: نمی‌دانم چرا و با کدام دلیل قانونی اقدام به لغو بازی مهم بین دانشگاه آزاد و آذرخودرو کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. مگر می شود به دلیل آسیب دیدگی چندکاراته کا یک بازی با تعویق انداخت؟ اگر چنین قانونی وجود دارد بگویند ما هم از آن استفاده کنیم! معتقدم سازمان لیگ تصمیم گیرنده نیست و کارهای اجرایی را انجام می دهد ، تصمیم گیرنده واقعی برخی افراد در فدراسیون هستند که در امور درخالت می کنند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید