www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۲۴ 1394/01/25

از سوی اعضا هیأت فنی کنفدراسیون بوکس آسیا ؛ سجاد محرابی به عنوان برترین بوکسور آسیا در ماه گذشته انتخاب شد

اعضای هیأت فنی کنفدراسیون بوکس آسیا، نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی ایران را به دلیل درخشش در تورنمنت شکست حصر آبادان به عنوان برترین بوکسور آسیا در ماه گذشته معرفی کرد. به گزارش “رزم نیوز” ، تورنمنت بین المللی بوکس شکست حصر آبادان در حالی روز جمعه 22 اسفندماه سال گذشته به میزبانی آبادان برگزار […]

اعضای هیأت فنی کنفدراسیون بوکس آسیا، نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی ایران را به دلیل درخشش در تورنمنت شکست حصر آبادان به عنوان برترین بوکسور آسیا در ماه گذشته معرفی کرد.
به گزارش “رزم نیوز” ، تورنمنت بین المللی بوکس شکست حصر آبادان در حالی روز جمعه 22 اسفندماه سال گذشته به میزبانی آبادان برگزار شد که در این رقابت‌ها پالایشگاه نفت آبادان، داغستان، لتونی، عراق، ترکیه، افغانستان و پاکستان حضور داشتند و در پایان عنوان قهرمانی به تیم ایران رسید.
پس از پایان این رقابت‌ها، اعضای هیات فنی کنفدراسیون بوکس آسیا پس از بررسی عملکرد بوکسورهای حاضر در این رقابت‌ها، سجاد محرابی نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی ایران را به عنوان بهترین بوکسور ماه گذشته در آسیا انتخاب و معرفی کردند.
سایت کنفدراسیون آسیا در گزارشی عملکرد محرابی در این رقابت‌ها را فوق‌آلعاده عنوان کرده و به همین دلیل محرابی را به عنوان بهترین بوکسور آسیا در ماه گذشته انتخاب کرده است. در این گزارش رزومه‌ کاملی از محرابی از زمان آغاز فعالیت او در تیم ملی بوکس ایران را ارائه شده است.

در مسابقات شکست حصر آبادان، بوکسورهای ایران با کسب 35 امتیاز جام قهرمانی را در خانه نگه داشتند و ترکیه با 27 امتیاز نایب قهرمان شد. تیم پالایش نفت آبادان نیز با 21 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

سجادمحرابی نماینده وزن 75 کیلوگرم بوکس ایران عنوان قهرمانی را کسب کرد.

 

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید