www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۰۶ 1394/02/16

از درون فدراسیون تحرکاتی به نفع یکی از کاندیداها انجام می شد؛ بهتری: وزارت ورزش مقتدرانه مقابل جلوی مهندسی شدن انتخابات ایستاد/ نه من و نه هیچ کس دیگر نمی تواند معجزه کند

کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش های رزمی گفت: متاسفانه انتخابات فدراسیون به سمت و سوی مهندسی شدن پیش می رفت، اما وزارت ورزش با تعویق مجمع، به خوبی و با اقتدار مقابل این تحرکات ایستاد.به گزارش خبرنگار رزم نیوز، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های رزمی که قرار بود روز چهارشنبه (16 اردیبهشت ماه جاری) برگزار شود، […]

کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش های رزمی گفت: متاسفانه انتخابات فدراسیون به سمت و سوی مهندسی شدن پیش می رفت، اما وزارت ورزش با تعویق مجمع، به خوبی و با اقتدار مقابل این تحرکات ایستاد.به گزارش خبرنگار رزم نیوز، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های رزمی که قرار بود روز چهارشنبه (16 اردیبهشت ماه جاری) برگزار شود، در آخرین لحظات لغو و به زمان دیگری موکول شد. خبری که سایت رزم نیوز یک روز قبل از اعلام وزارت ورزش و جوانان، آن را بر روی خروجی خود قرار داد.

در این میان از گوشه و کنار شنیده می شد که یکی از کاندیداها با لابی های فراوان و صرف مخارج هنگفت، به دنبال جلب نظر مثبت وزارت ورزش و همچنین روسای هیات ها بوده که در نهایت با لغو مجمع، این اتفاق به نفع کاندیدای موردنظر رقم نخورد.

یوسف بهتری در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز در خصوص لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های رزمی اظهار داشت: متاسفانه انتخابات می رفت که به نفع یکی از کاندیداها برگزار شود. این افراد خود را نفر برتر مجمع معرفی کرده بودند که با درایت وزارت ورزش، مجمع به تعویق افتاد.

وی افزود: بنده خبر دارم که انتخابات به سمت و سوی مهندسی شدن پیش می رفت و در این میان، برخی عوامل حاضر در فدراسیون نیز به انجام شدن این کار کمک می کردند که خوشبختانه وزارت ورزش با لغو مجمع نشان داد از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نمی کند.

دبیر پیشین فدراسیون ورزش های رزمی در پایان و در پاسخ به این سوال که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون ورزش های رزمی، اصلی ترین برنامه شما چه خواهد بود، خاطر نشان کرد: اولویت مهم من، توجه به هیات ها و استفاده از تمامی روسای هیات های سراسر کشور و همچنین مربیان استان ها در بدنه فدراسیون است. البته بنده قول خاصی نمی دهم. چون معتقدم با حضور من و یا هر کس دیگر به عنوان رئیس فدراسیون، معجزه خاصی در این فدراسیون اتفاق نخواهد داد. اما این قول را می دهم که اگر به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شوم، با تمام قدرت در خدمت ورزش کشورم باشم.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید