www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۵۱ 1398/02/22

ادعای مشکوک فدراسیون جهانی جودو!/ توافقی در کار نیست

فدراسیون جهانی جودو در حالی در بیانیه‌ای از توافق با ایران در مورد ” سیاست عدم رویارویی با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس” خبر داده که در مکاتبه کمیته ملی المپیک ایران چنین موضوعی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، فدراسیون جهانی جودو در واکنش به اتفاقات و رویدادهای اخیر مرتبط با جودوی ایران و موضوع عدم رویارویی جودوکاران ایرانی با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس، در بیانیه‌ای با “عنوان توافق تاریخی با ایران” اعلام کرد که ایران، تعهدپذیری مثبت خود را به مسائل اختلافی نشأن داده است.

این بیانیه در واکنش به مذاکره‌ی اخیر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی جودو و مکاتبه کمیته ملی المپیک ایران با این فدراسیون جهانی منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، بیانیه فدراسیون جهانی جودو در حالی از توافق با ایران خبر می‌دهد که در متن نامه منتشر صالحی امیری به فدراسیون جهانی جودو هیچ نکته‌ای که حکایت از توافق با فدراسیون جهانی جودو باشد دیده نمی‌شود.

متن نامه رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران به رئیس فدراسیون جهانی جودو:

“آقای دکتر واریوس ویزر

رئیس فدراسیون جهانی جودو

مطمین باشید که ملاحظات شما نگرانی‌های ما نیز محسوب می‌شود و یک موضوع دوجانبه است. همانطور که در جلسه اخیر ما در فجیره مطرح شد و همچنین دکتر توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در نیویورک و لوزان مطرح کردند، می‌خواهیم به اطلاع برسانیم کمیته ملی المپیک با همکاری وزارت ورزش و جوانان در سال‌های اخیر سخت تلاش کرده تا مدیریت خوبی طبق اصول و قواعد منشور المپیک در جامعه ورزش ایجاد کند و جودو از جمله رشته‌هایی است که در شرایط خوبی در زمینه‌های ثبات سازمانی و رقابتی قرار دارد. جودوی ایران با محبوبیت روز افزون در بین جوانان آینده درخشانی در سطح ملی و جهانی خواهد داشت. ما مطمئن هستیم این مهم با تفاهم و فهم دوجانبه و صبر به دست خواهد آمد.

ما از طریق این نامه می‌خواهیم تأیید کنیم که جمهوری اسلامی ایران و کمیته ملی المپیک کاملاً به منشور المپیک و اصول غیرتبعیض آمیز احترام می‌گذارند و فدراسیون جودوی ایران نیز کاملاً تابع منشور المپیک و اساسنامه فدراسیون جهانی جودو است.

همچنین با همکاری با وزارت ورزش تمام تلاش را برای گفت‌وگو با مجلس شورای اسلامی جهت شناسایی یک راه‌حل قانونی به کار گرفته‌ایم”.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید