www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۲۸ 1394/03/02

ادعای تکان دهنده آرین خو پس از استعفای دسته جمعی: مسائل اخلاقی در بانوان و آقایان وجود دارد

سرانجام پس از اینکه مدت ها بحث کناره گیری مدیر فنی و اعضای کادر فنی تیم ملی کاراته از راهروهای فدراسیون به گوش می رسید، سرانجام امروز محمود آرین خو پس از جلسه ای که در فدراسیون برگزار شد، رسما از کناره گیری خود و سایر اعضای کادر فنی تیم ملی خبر داد.  آرین‌خو در […]

سرانجام پس از اینکه مدت ها بحث کناره گیری مدیر فنی و اعضای کادر فنی تیم ملی کاراته از راهروهای فدراسیون به گوش می رسید، سرانجام امروز محمود آرین خو پس از جلسه ای که در فدراسیون برگزار شد، رسما از کناره گیری خود و سایر اعضای کادر فنی تیم ملی خبر داد.

 آرین‌خو در مورد استعفای دسته جمعی مسئولان تیم ملی کاراته اظهار داشت: بله این اتفاق افتاده است و تا دقایقی دیگر دلیل این تصمیم را رسما اعلام می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز و به نقل از خبرگزاری نسیم ، مدیرفنی تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال که دلیل این استعفا به عدم موافقت رئیس فدراسیون کاراته با تغییر محسن آشوری دبیر فدراسیون و عشرت شاه‌محمدی نایب رئیس بانوان بوده است، گفت: بله یکی از دلایل استعفا این بوده است و من از روز اولی که سمندر با من جلسه گذاشت اعلام کردم این نفرات نباید در فدراسیون حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: این نفرات نه تنها تا به حال برکنار نشدند بلکه در تمرینات و کارهای تیم ملی در حال دخالت کردن هستند. من در ابتدا اصلا قصد نداشتم مدیریت تیم‌های ملی کاراته بپذیرم اما رئیس فدراسیون کاراته آنقدر به دفتر من آمد و التماس کرد تا با گذاشتن شروطی حاضر به پذیرش این سمت شدم. از اصرارهای سمندر کلافه شده بودم و خود شما می‌دانید چه مسائل اخلاقی در بانوان و آقایان وجود دارد و من اعلام کردم اگر این نفرات نباشند حاضر به همکاری با فدراسیون هستم. حالا که این اتفاق نیفتاده است، من قصد ندارم با کارهای این آقایان همراه باشم.

آرین‌خو در مورد سرمربیان تیم‌های ملی عنوان کرد: این نفرات نیز همانطور که با من آمدند با رفتن من نیز استعفا خواهند داد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.