www.khabarrazmavar.ir

خبری که در لوزان سوئیس جدی می شود

شناسه خبر : ۱۵:۵۶ 1398/04/02

اختصاصی رزم آور / مهدی علی نژاد دبیرکل جدیدکمیته ملی المپیک؟!

سفر رئیس کمیته ملی المپیک ایران به لوزان سوئیس، به احتمال فراوان در روزهای آینده برای ورزش کشورمان در ابعاد داخلی نیز اتفاقات جالبی رقم می زند که طی آن، رئیس فدراسیون ووشو به عنوان دبیرکل جدید کمیته ملی المپیک منصوب خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، « رضا صالحی امیری » رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان روز پنجشنبه به همراه « مجید کیهانی » رئیس فدراسیون دوومیدانی و « مهدی علی نژاد » رئیس فدراسیون ووشو، عازم شهر لوزان سوئیس شدند تا در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید کمیته بین المللی المپیک شرکت کنند. این سفر اگرچه در ظاهر سفری معمولی به شمار می رود، اما برای کمیته ملی المپیک ایران خبرهای جدیدی در پی خواهد داشت.

دکتر مهدی علی نژاد که چهارمین دوره ریاست خود در فدراسیون ووشو را می گذراند، در طی این سال ها ارتباطات خوبی با مسئولان کمیته بین المللی المپیک داشته و به همین دلیل، مسئولان ورزش ایران به ویژه مدیران کمیته ملی المپیک، همواره روی وی حساب خاصی باز کرده اند. تا جایی که در دوره قبلی انتخابات کمیته ملی المپیک، علی نژاد برای دبیرکلی ثبت نام کرد که به هرحال بروز یک سری جریانات، مانع نشستن وی بر روی صندلی داغ دبیرکلی کمیته ملی المپیک شد.

حالا و در شرایطی که پست دبیرکلی کمیته ملی المپیک کشورمان با سرپرست اداره می شود، صالحی امیری به دنبال جانشینی علی نژاد به جای کیکاووس سعیدی، رئیس سابق فدراسیون گلف است. براساس شنیده ها، متولیان کمیته ملی المپیک با i.o.c هماهنگی هایی داشته اند که منصب دبیرکلی، انتصابی باشد. به همین منظور، با ایجاد تغییرات در اساسنامه کمیته ملی المپیک، از این پس دبیرکل با حکم رئیس منصوب خواهد شد و به این ترتیب، مهدی علی نژاد بعد از بازگشت از سوئیس، به احتمال فراوان دبیرکل جدید کمیته ملی المپیک خواهد شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید