www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۰۴ 1393/11/20

احسان روزبهانی: یک مسئول هم از فدراسیون بوکس برای عیادتم به بیمارستان نیامد

اولین ورزشکار ایران که توانست سهمیه المپیک 2016 ریو را در رشته بوکس کسب کند گفت: قول های زیادی است که عملی نشده است. به گزارش “رزم نیوز” ، احسان روزبهانی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان فدراسیون بوکس برای کسب این سهمیه المپیک او کاری کردند؟ […]

اولین ورزشکار ایران که توانست سهمیه المپیک 2016 ریو را در رشته بوکس کسب کند گفت: قول های زیادی است که عملی نشده است.

به گزارش “رزم نیوز” ، احسان روزبهانی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان فدراسیون بوکس برای کسب این سهمیه المپیک او کاری کردند؟ اظهار کرد: تا قبل از اعزام به این مسابقات حرفه ای که اصلا کسی نمی دانست من در کدام مسابقه شرکت می کنم و بعد از آن هم هیچ حمایتی نشدم. این دو یا سه مبارزه آخر بود که قولهایی داده شد اما هیچ کدام به مرحله عمل نرسید و هنوز خبری از آنها نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از کسب سهمیه المپیک ریو 2016 با ناطق نوری ،رییس فدراسیون بوکس صحبت کرده است؟ گفت: وقتی من سهمیه گرفتم و از بلغارستان برگشتم ناطق نوری در سوییس بود و نمی شد با او صحبت کنم اما قطعا با او صحبت خواهم کرد.

ملی پوش وزن 81 کیلوگرم بوکس ایران در مورد اینکه مسئولان فدراسیون گفته بودند هزینه اقامت او در آکادمی ملی المپیک را پرداخت خواهند کرد و آیا این کار انجام شده است؟ افزود: هزینه این اقامت من 400 یا 500 هزار تومان است که برای پرداخت آن هم به من گفته اند باید فاکتور بیاورم.من این کار را نخواهم کرد و دنبال فاکتور گرفتن نمی افتم. اگر فاکتور می خواهند می توانند با کمیته المپیک تماس بگیرند و همه فاکتورها را برایشان فکس کنند.

اولین ورزشکار ایران که توانسته سهمیه المپیک 2016 ریو را کسب کند در مورد پاداشی که فدراسیون بوکس قول داده بود به او بدهد گفت: ناطق نوری رییس فدراسیون قبل از رفتن در کنار اکبر احدی سرمربی ام به من گفت که اگر سهمیه بگیری 5 میلیون به تو می دهم که بعد از این حرف من گفتم اگر سهمیه گرفتم 5 میلیون هم روی پول فدراسیون می گذارم و به فدراسیون شیرینی این افتخار را می دهم.

وی ادامه داد: البته بعد از رفتن به بلغارستان شنیدم که گفته اند اگر روزبهانی سهیمه بگیرد به او 10 میلیون تومان پاداش می دهند این در حالی است که پاداش سهمیه المپیک 2012 لندن هم همین مقدار بود و گویا دوستان بحث تورم را در این پاداش یادشان رفته است!

روزبهانی در مورد اینکه آیا بعد از برگشت از بلغارستان و کسب سهمیه المپیک مسئولان فدراسیون با او تماس گرفته اند یا اینکه جلسه ای با آنها داشته است؟ گفت: یک بار تلفنی با ناطق نوری و دانشمند صحبت کرده ام اما هیچ جلسه حضوری نداشتیم. بعد از بازگشت از بلغارستان یک هفته را به دلیل تورم و مصدومیت بینی در بیمارستان بودم و متاسفانه هیچ یک از مسئولان فدراسیون حتی یکبار هم به من سر نزدند.

وی گفت: دانشمند دبیر فدراسیون یک بار زنگ زد اما دریغ از این که یکی از مسئولان فدراسیون به من سر بزند و به عیادتم بیاید. جالب است که ورزشکاران و مسئولان برخی از فدراسیون های دیگر به دیدنم آمدند اما از فدراسیون خودم یعنی بوکس هیچ خبری نشد.

المپین بوکس ایران در پاسخ به این سوال که از چه زمانی تمریناتش برای حضور قدرتمندانه در المپیک را آغاز خواهد کرد ؟گفت: هفته اول را به دلیل مصدومیت در بیمارستان بستری بودم و یک هفته هم باید آنتی بیوتیک مصرف کنم و دکتر بهرامی نژاد اجازه تمرین نداده است. بعد از سپری شدن این شرایط است که کادر فنی در مورد شروع تمریناتم تصمیم می گیرد.

وی ادامه داد: از این به بعد دیگر هیچ برنامه ای دست من نیست و این کادر فنی است که برایم برنامه ریزی می کند. من فقط برنامه ها را اجرا خواهم کرد و هر چه آنها بگویند عمل می کنم. حدود دو ماه دیگر مسابقاتم شروع می شود و به هر آنچه آنها صلاح بدانند عمل می کنم.

بوکسور وزن 81 کیلوگرم ایران در مورد برگزاری مراسم تجلیل او توسط مسئولان تیم پیوند ساپکو در غیاب مسئولان فدراسیون بوکس گفت: بهنیا در این سالها چه قبل از رفتن و چه بعد از برگشتن بچه ها حتی اگر دست خالی برمی گشتند همیشه از آنها تجلیل کرده و امیدوارم سایه اش سالهای سال بر سر بوکس ایران باقی بماند. او در این مدت همیشه دست بوکس و بوکسورها را گرفته و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

روزبهانی در پایان از حسین هدایتی و فرهاد بهنیا به دلیل توجهشان به رشته مظلوم بوکس تشکر کرد.

جمعه 10 بهمن‌ماه دور چهارم مبارزات بوکس حرفه‌ای جهان در صوفیه بلغارستان با حضور بهترین‌های جهان و زیر نظر فدراسیون جهانی بوکس آماتور برگزار شد که احسان روزبهانی دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی اینچئون در وزن 81- کیلوگرم با شکست نماینده موریتانی نخستین سهمیه ایران برای المپیک 2016 برزیل را کسب کرد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید