www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۳۷ 1396/04/27

احسان روزبهانی به تیم ملی بوکس برمی‌گردد؟

دبیر فدراسیون بوکس اعلام کرد: حضور بوکسورهای اسبق در تیم ملی با موفقیت در رقابت‌های انتخابی درون اردویی امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مدتی است که صحبت‌هایی مبنی بر حضور ملی‌پوشان اسبق بوکس در ترکیب تیم ملی وجود دارد. در بین این صحبت‌ها اسامی بوکسورهایی نام آشنا مثل احسان روزبهانی و سجاد محرابی بیشتر به گوش می‌رسد که در محبوبیت بیشتر پیدا کردن رشته بوکس تأثیرگذار بوده‌اند. همین مسئله حس کنجکاوی طرفداران بوکس را برانگیخته است که آیا بعد از مدت‌ها این ملی‌پوشان به ترکیب تیم ملی اضافه می‌شوند یا نه؟

همزمان با به میان آمدن این بحث‌ها حواشی کم رنگ شده‌ای همچون اختلاف‌های احسان روزبهانی با فدراسیون بوکس و محرومیت سجاد محرابی از مسابقات بوکس آیبا به دلیل حضور در لیگ حرفه‌ای بوکس پررنگ‌تر شد. حال با برطرف شدن مشکلات بین احسان روزبهانی و فدراسیون بوکس، تا حد زیادی بازگشت او به تمرینات تیم ملی بوکس قطعی شده است. اما در مورد گزینه دیگر (سجاد محرابی) همچنان حواشی پا برجاست و مسئله محرومیت او در میان است. گفت و گویی را در این باره با دبیر فدراسیون بوکس ترتیب دادیم که در ادامه آن رامی‌خوانیم:

علی دانشمندفر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه اردوهای تیم ملی بوکس به روی همه بوکسورها باز است اظهار کرد: همه بوکسورهایی که خواهان حضور در تیم ملی هستند می‌توانند دراردوهای تیم شرکت کنند. آن‌ها می‌توانند در تمرینات و اردوها حاضر شوند اما برای اینکه بتوانند به ترکیب اصلی تیم ملی اضافه شوند باید با افراد هم وزن خود در انتخابی‌های درون ادویی شرکت کنند و اگر موفق شدند به ترکیب اصلی تیم ملی اضافه می‌شوند.

او در مورد مشکلات سجاد محرابی برای حضور در اردوهای تیم ملی بوکس مدعی شد: محرابی در مسابقاتی شرکت کرده است که مورد تأیید آیبا نیست. با گزارشاتی که در این باره به آیبا شده است او از شرکت درمسابقات زیر نظر آیبا محروم است. این در دست ما و فدراسیون بوکس ایران نیست. شاید از نظر او و ما دوران این محرومیت تمام شده است اما فدراسیون نمی‌تواند با استناد بر این بحث‌ها با او همکاری کند. در این باره مکاتباتی را با فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) انجام داده‌ایم تا بتوانیم محرومیت این عزیز را برطرف کنیم و به محض اینکه این مسئله برطرف شود او هم می‌تواند به تیم ملی برگردد.

دبیر فدراسیون بوکس در این باره اظهار کرد: در صورتی که مکاتبات صورت گرفته از جانب فدراسیون بوکس ایران با آیبا تأثیر گذار باشد و محرومیت سجاد محرابی برطرف شود این مسئله از سوی آیبا به ما اعلام می‌شود. اما با این حال این به معنی حضور محرابی در ترکیب تیم ملی نیست و او هم مانند احسان روزبهانی باید در انتخابی‌های درون اردویی تیم ملی شرکت کند و در صورتی که بتواند موفق ظاهر شده و نظر کادر فنی را جلب کند به ترکیب تیم ملی اضافه می‌شود. باز هم اعلام می‌کنم که درب اردوهای تیم ملی بر روی همه عزیزان باز است تا بتوانیم در انتخابی‌ها بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

دانشمندفر درباره بازگشت اکبراحدی مربی باسابقه بوکس به کادرفنی تیم ملی نیز گفت: بازگشت آقای احدی به تیم ملی اتفاق بدی نیست، اما برای اینکه بتوانیم از تجربیات او در تیم ملی استفاده کنیم باید در کنار مربی کوبایی کار کند چون باربارو فرناندز خیمنز سرمربی تیم ملی است و نمی‌توان او را کنار گذاشت. در حال حاضرم هم هدف اصلی ما موفقیت تیم ملی بوکس نوجوانان درمسابقات قهرمانی آسیا است.

او در پایان درباره کادرفنی تیم ملی بوکس تصریح کرد: مدتی است که آقای استکی برای شرکت در تمرینات آماده‌سازی امیر علی‌اکبری از تیم جدا شده است. همچنین آقای اشرفی هم به دلیل مشکلات شخصی مدتی در کادر فنی حضور نداشتند و الان به ترکیب اضافه شده‌اند. درحال حاضر خیمنز با مربیان شهرستانی که از ابتدا هدف فدراسیون آموزش آنها توسط این مربی کوبایی بود کار می‌کند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید