www.khabarrazmavar.ir

استشمام هوای تازه در بوکس با بازگشت سرمربی سابق

شناسه خبر : ۱۲:۴۱ 1396/08/14

احدی: ناطق نوری گفت بهترین گزینه برای سرمربیگری هستی!

جلسه کمیته فنی فدراسیون بوکس روز گذشته اکبر احدی را به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس انتخاب کرد تا وی پس از مدت بیش از یک سال دوباره مسئولیت هدایت مشت زنان را برعهده بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، جلسه کمیته فنی فدراسیون بوکس روز گذشته ۱۳ آبان برگزار شد و در پایان این جلسه اکبر احدی به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس انتخاب شد.

احدی از مربیان کارنامه دار بوکس ایران باوجود کسب نتایج قابل قبول در بازی های آسیایی اینچئون به ناحق از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته شده بود.

وی پس از آن همراه احسان روزبهانی به عنوان مربی تنها دارنده سهمیه بوکس ایران در رقابت های المپیک راهی ریو شد اما پس از این پیکارها به طور کلی از تیم ملی بوکس جدا شد و دیگر کسی سراغی از احدی نگرفت.

بعد از کنار رفتن احمد ناطق نوری از ریاست فدراسیون بوکس و روی کار آمدن افشین داوری در حالی که ناکامی های متعدد در مسابقات، بوکس ایران را نیازمند به حضور فرد کاربلد و باتجربه ای مانند نیروهای سابق دید زمزمه های بازگشت این سرمربی نام آشنا پس از زمان بیش از یک سال شنیده شد.

مرخصی مشکوک سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس و خروج ناگهانی اش از کشور و البته غیبت معنی دارش در رقابت های قهرمانی کشور که به میزبانی کردستان برگزار شد و آن هم در حالی که هنوز از مدت قراردادش باقی مانده بود به خبر انتخاب سرمربی جدید قوت بخشید تا روز گذشته که در نهایت کمیته فنی نظر قطعی خود را راجع به اکبر احدی اعلام کرد.

انتخاب احدی به عنوان سرمربی یکی از اتفاقات قابل توجه زمان سرپرستی داوری است هرچند این سرمربی مخالفانی دارد که نیت خیری به بوکس ایران ندارند و فدراسیون نشینان نباید اجازه تصمیم گیری به آنها بدهند.

داوری: من هم در فدراسیون نمانم، احدی سرمربی خواهد بود

افشین داوری، سرپرست فدراسیون بوکس درباره انتخاب اکبر احدی به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس گفت: همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سنندج، تمام اعضای کمیته فنی به این نتیجه رسیده بودند که احدی گزینه بسیار خوبی برای سرمربیگری بوکس است به همین سبب احدی تا بازی‌های آسیایی جاکارتا هدایت تیم ملی برعهده گرفت. حتی اگر من هم تا آن زمان در فدراسیون بوکس مسئولیتی نداشته باشم احدی مربی رزومه داری است و همراه تیم می ماند.

احدی: ناطق نوری گفت از هیچ کمکی مرا دریغ نمی کند

اکبر احدی پس از قبول سمت سرمربیگری تیم ملی بوکس به خبرنگار رزم آور گفت: من قبل از پذیرش این عنوان به سراغ احمد ناطق نوری رفتم و از ایشان رخصت خواستم، وی راجع به این اتفاق ابراز خرسندی کردند و گفتند احدی بهترین گزینه ای است که می توانست انتخاب شود و اعلام کردند که از هر کمکی که از دستشان بربیاید دریغ نمی کنند که محبتشان نسبت به من را می رساند.

وی در ادامه اعلام کرد: با توجه به تصمیمات کادر فنی، اردوهای تیم ملی از ۲۰ آبان‌ماه در مجموعه ورزشی انقلاب هتل آکادمی با حضور ۳۳ بوکسور شروع خواهد شد. بعد از آن اوایل بهمن ماه یک مسابقه درون اردویی برگزار می کنیم و از تمامی کسانی که به هردلیلی نتوانستند در رقابت های قهرمانی کشور شرکت کنند ولی از مشتزنان شایسته هستند هم دعوت می کنیم تا در این پیکارها شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی بوکس خاطرنشان کرد: ما بازی های آسیایی جاکارتا را در پیش رو داریم که تمام تلاشمان حضور موفق در این رقابت ها خواهد بود.

دستیاران اکبر احدی در تیم ملی بوکس

علی مظاهری کاپیتان سابق تیم ملی بوکس، اسدالله جوهری، سعید نوروزی از قهرمانان بزرگ آسیا و میثم شفیعی به عنوان مربیان تیم ملی و دستیاران اکبر احدی انتخاب شدند.

باتوجه به گفته های اکبر احدی و برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی در بهمن ماه احتمال می رود که احسان روزبهانی بوکسور شایسته وزن ۸۱- کیلوگرم کشورمان که همزمان با برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در آلمان بود هم پس از مدت ها به تیم ملی بازگردد.

انتهای پیام

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید