www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۳۳ 1394/03/12

احدی سرمربی تیم های حرفه ای و نیمه حرفه ای بوکس شد

احمد ناطقی نوری رئیس فدراسیون بوکس طی حکمی اکبر احدی را به عنوان سرمربی تیم های W.S.B و A.P.B (حرفه ای و نیمه حرفه ای) منصوب کرد.به گزارش “رزم نیوز” ، طی حکمی از سوی رییس فدراسیون و با تایید مسئول تیم های ملی بوکس، اکبر احدی به سمت سرمربی تیم های W.S.B و A.P.B بوکس ایران […]

احمد ناطقی نوری رئیس فدراسیون بوکس طی حکمی اکبر احدی را به عنوان سرمربی تیم های W.S.B و A.P.B (حرفه ای و نیمه حرفه ای) منصوب کرد.به گزارش “رزم نیوز” ، طی حکمی از سوی رییس فدراسیون و با تایید مسئول تیم های ملی بوکس، اکبر احدی به سمت سرمربی تیم های W.S.B و A.P.B بوکس ایران منصوب شد.

ناطق نوری در این حکم نوشته است: امیدوارم با تمام توان ترتیبی اتخاذ کنید تا جوانان تحت تعلیمات لازم قرار گرفته و توانایی های کافی را کسب کنند.

احدی در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون نیز سرمربی تیم ملی بوکس ایران بود.

احسان روزبهانی، امین قاسمی و سجاد محمدپور بوکسورهای کشورمان در این مسابقات هستند که احتمال افزایش تعداد آنان وجود دارد. روزبهانی با قهرمانی در مرحله نخست این پیکارها، جواز حضور در المپیک 2016 را کسب کرده است.
قاسمی پور و محمدپور نیز در صورت موفقیت در لیگ ستارگان جهان می توانند سهمیه المپیک ریودوژانیرو را کسب کنند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.