www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۵۹ 1397/10/19

احدی : رشید کارنامه خوبی دارد/ حضور دو تیم از ایران در تورنمنت چابهار

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: مشت زنان ملی پوش ایران در قالب تیم های الف و ب ، اسفند ماه در تورنمنت بین المللی چابهار شرکت می کنند.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور ، در خصوص مسابقات انتخابی درون اردویی که امروز چهارشنبه ۱۹ دی ماه در حال برگزاری است، گفت: تا روز سه شنبه در اردوی تیم ملی ۴۰ بوکسور حضور داشتند که نفرات نخست در مسابقات قهرمانی کشور را از حضور در این مرحله از رقابت های انتخابی درون اردویی معاف کردیم، سایر نفرات امروز ۱۹ دی ماه با یکدیگر مبارزه می کنند . در نهایت ۲۲ یا ۲۳ نفر در اردو باقی خواهند ماند و با سایر نفرات خداحافظی می کنیم .

وی درخصوص امید رشید که با تازگی به کادر فنی تیم ملی اضافه شده است ، بیان کرد: رشید از مربیان خوب بوکس کشور به حساب می آید و کارنامه خوبی دارد، پیش از این مربی تیم جوانان هم بوده و حدود سه روزی است که به کادر فنی بزرگسالان اضافه شده است و اطمینان دارم در کنار علی مظاهری و افشین نادری می تواند به تیم ملی کمک کند.

احدی پیش از این اعلام کرده بود تیم ملی از کشورهای هندوستان و مجارستان دعوتنامه دریافت و از بین آنها تورنمنت بین المللی مجارستان را انتخاب کرده است، وی در این باره گفت: برگزاری تورنمنت هندوستان و مجارستان همزمان بود، مجارستانی ها از ۹ بوکسور و هندی ها از ۶ مشت زن ایران دعوت کرده بودند که ما با توجه به اینکه می توانیم تعداد بیشتری را اعزام کنیم با حضور در تورنمنت مجارستان موافقت کردیم و اوایل بهمن ماه تیم اعزام می شود.

سرمربی تیم ملی بوکس از حضور دو تیم از ایران در تورنمنت بین المللی چابهار خبر داد و تصریح کرد : تورنمنت چابهار قرار است اسفند ماه به میزبانی ایران با حضور ۶ کشور خارجی برگزار شود و قصد داریم علاوه بر نفرات نخست و ترکیب اصلی تیممان ، بوکسورهای تیم ب را هم در این پیکارها شرکت دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه حد برگزاری تورنمنت چابهار قطعی است: بستگی به اعلام تیم ها دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار