www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۱۶ 1394/09/13

اتفاق عجیب در فدراسیون جهانی کاراته/ ایرانی‌ها پیگیری نمی‌کنند

اشتباه عجیب فدراسیون جهانی کاراته و البته عدم پیگیری برای اصلاح این اشتباه از سوی فدراسیون کاراته ایران سبب شده است نام ملی‌پوش ایران دو بار در رنکینگ جهانی ثبت شود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته، نام امیر مهدی‌زاده کاراته‌کای وزن منفی 60 کیلوگرم ایران دو بار ثبت […]

اشتباه عجیب فدراسیون جهانی کاراته و البته عدم پیگیری برای اصلاح این اشتباه از سوی فدراسیون کاراته ایران سبب شده است نام ملی‌پوش ایران دو بار در رنکینگ جهانی ثبت شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته، نام امیر مهدی‌زاده کاراته‌کای وزن منفی 60 کیلوگرم ایران دو بار ثبت شده است و همین امر هم سبب شده تا او با وجود افتخارات زیادی که دراین رشته دارد، جایگاه واقعی خود را در این رنکینگ نداشته باشد.

Karate2

در رنکینگ برترین کاراته‌کاران جهان، نام امیر‌ مهدی‌زاده یک بار با دو مدال طلا و یک نقره و کسب 1141.50 امتیاز در جایگاه نوزدهم آورده شده و یک بار هم با یک برنز و 666.00 امتیاز در جایگاه بیست و نهم آمده است.

به نظر می‌رسد در این میان، ضعف بخش بین‌الملل فدراسیون کاراته سبب رخ دادن چنین اتفاق عجیبی شده است و تاکنون نیز اقدامی برای تصحیح آن رخ نداده است.

امیر مهدی‌زاده نیز در این‌باره به خبرنگار ایسنا گفت: بر سر این موضوع به روابط بین‌الملل فدراسیون اعتراض کردم که چرا پیگیر این موضوع نیست و چرا باید چنین مشکلی برای من به وجود بیاید.

او ادامه داد: مشکل اصلی در این‌باره به بخش بین‌الملل فدراسیون کاراته بازمی‌گردد که سبب شده نام من دوبار در رنکینگ بیاید و هنور هم این مشکل برطرف نشده است.

نکته قابل تامل اینکه اگر جمع مدال‌های و امتیازات امیر مهدی‌زاده در رنکینگ فدراسیون جهانی در نظر گرفته شود، وی می‌تواند تا چندین پله در این رنکینگ و در وزن منفی 60 کیلوگرم بالا بیاید.

حال باید دید آیا این اشتباه تا پایان سال 2015 اصلاح می‌شود تا این ملی‌پوش کاراته ایران در پایان سال میلادی در جایگاه واقعی خود قرار گیرد یا نه.

منبع: خبرگزاری ایسنا

Karate1

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید