www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۴۸ 1393/10/23

ابهام در مورد برخی ملی پوشان؛ آغاز اردوی تیم ملی جودو با غایبان پرتعداد/ رودکی غایب بزرگ تمرینات

دور جدید تمرینات تیم ملی جودو در حالی در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز شد که محمدرضا رودکی باوجود دعوت از سوی سرمربی تیم ملی به اردو ملحق نشد. به گزارش “رزم نیوز” ، بعد از پایان مسابقات قهرمانی کشور از سوی سرمربی تیم ملی نام 40 جودوکار برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام شد […]

دور جدید تمرینات تیم ملی جودو در حالی در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز شد که محمدرضا رودکی باوجود دعوت از سوی سرمربی تیم ملی به اردو ملحق نشد.

به گزارش “رزم نیوز” ، بعد از پایان مسابقات قهرمانی کشور از سوی سرمربی تیم ملی نام 40 جودوکار برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام شد که نام محمدرضا رودکی نیز در بین آنها وجود داشت. مجید زارعیان اعلام کرده بود که غیبت در تمرینات به منزله انصراف از ادامه کار است و منتظر هیچ جودوکاری نخواهد ماند.

در این تمرین از میان نفرات دعوت شده تنها 20 نفر حضور داشتند که در میان غایبان نام رودکی هم وجود داشت. در این بین زارعیان عنوان کرد با توجه به شرایط جوی برخی استانها و فاصله اندک مسابقات کشوری تا زمان آغاز اردو به جودوکارانی که موفق به حضور در اردو نشدند یک روز دیگر مهلت داد خود را به جمع سایر جودوکاران برسانند.

اما شرایط رودکی با سایر جودوکاران دعوت شده متفاوت است، رودکی که سال 92 و بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در اردوی تمرینی بین المللی آسیب دید مدتی است که تمرینات خود را آغاز کرده و در صورت اطمینان از ایجاد نشدن حواشی بعدی به اردو ملحق خواهد شد. سرمربی تیم ملی با گرفتن اختیار تام از فدراسیون کار خود را آغاز  و نام رودکی را در لیست مورد نظر خود قرار داده و میراسماعیلی به عنوان مدیر تیم های ملی و نایب رئیس ، عنوان کرده که فدراسیون با دعوت رودکی هیچ مشکلی ندارد.

در چنین شرایطی توپ در زمین قهرمان سنگین وزن آسیاست. رودکی که اعلام کرده برای برای کمک به تیم ملی آماده است باید به اردو ملحق شده و تمرینات خود را آغاز کند. وی توانایی کسب مدال در المپیک را دارد و با حضور در چند تورنمنت می تواند سهمیه سفر به “ریو 2016” را کسب کند و امیدواریم این فرصت را از دست ندهد.

اما جلسه معارفه مجید زارعیان با حضور نایب رئیس و دبیر فدراسیون جودو در آغاز اولین تمرین تیم ملی انجام شد . پس از سخنان آرش میراسماعیلی که در خصوص شرایط تیم ملی و دشوراریهای کار تا زمان مسابقات قهرمانی آسیا مسائلی را مطرح کرد ،  سرمربی تیم ملی نیز برنامه های خود و شرایط حضور در اردو را برای جودوکارارن تشریح کرد. زارعیان از جودوکاران خواست با جدیت بیشتری تمرین کرده و برای او نظم و انظباط بیش از هر موضوعی اهمیت دارد.

در کنار دو مربی کره ای زارعیان از حسین قمی، حامد ملک محمدی و امیر شاطرزاده هم دعوت کرده بود که در اردو حضور داشته باشند و از جودوکاران خواست در جریان تمرینات از تجربیات این مربیان که مسابقات بزرگ جهانی و المپیک را تجربه کرده اند نهایت بهره را ببرند.

 این مربیان به دلیل موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور با نظر سرمربی به صورت مقطعی در اردوها حاضر خواهند بود. اردوی تیم ملی بزرگسالان به منظور آمادگی در مسابقات قهرمانی آسیا 2015  کویت  از فردا 23 دی به صورت رسمی و با حضور 40 جودوکار دعوت شده آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.