www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۵۴ 1395/02/17

آمستردام میزبان GLORY 31 شد

هنوز مسابقات GLORY 30 در لوس آنجلس برگزار نشده ولی پروموشن GLORY به دلیل نظم و برنامه ریزی هایش برنامه مسابقات GLORY 31 را نیز اعلام کرده است. این مسابقات در تاریخ 5 تیر 1395 (25 ژوئن 2016) و در شهر آمستردام هلند برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، مهم ترین […]

هنوز مسابقات GLORY 30 در لوس آنجلس برگزار نشده ولی پروموشن GLORY به دلیل نظم و برنامه ریزی هایش برنامه مسابقات GLORY 31 را نیز اعلام کرده است. این مسابقات در تاریخ 5 تیر 1395 (25 ژوئن 2016) و در شهر آمستردام هلند برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، مهم ترین مبارزه این رویداد مبارزه بین رابین فان روسمالِن (مدافع عنوان قهرمانی) و سیتیچای سیتسونگ پینونگ از تایلند است که بر سر عنوان قهرمانی سبک وزن گلوری خواهد بود. فان روسمالِن از سال 2014 در هیچ مبارزه ای شکست نخورده است. آخرین باخت او در فینال تورنمنت سبک وزن GLORY 12 نیویورک بود که با ناک اوت مغلوب اَندی ریستی از سورینام شد.حریف او در GLORY 31 سیتیچای است.این دو قبلاً در مسابقات GLORY 25 میلان با هم مبارزه کرده اند که در آن مبارزه رابین فان روسمالن پس از پنج راند سخت و نفس گیر با امتیاز پیروز شد.

در دیگر مبارزه مهم این رویداد اسماعیل لُنت فایتر سنگین وزن سورینامی که به تازگی با GLORY قرارداد بسته است به مصاف حِصدی جِرجِس از مصر خواهد رفت.جِرجِس به دلیل اتهامات وارده نسبت به دست داشتن در حمل 128 کیلوگرم کوکائین،از سال 2015 از GLORY کنار گذاشته شده بود.حال با تبرئه شدن وی دوباره به رینگ گلوری بازخواهد گشت.

یک تورنومنت چهار نفره مدعیان دسته فوق سبک وزن نیز در این مسابقات برگزار خواهد شد.در نیمه نهایی اول یوان کونگولو از سوئیس به مصاف هاروت گریگوریان از ارمنستان خواهد رفت.در نیمه نهایی شماره دو هم مورثل گرونهارت با کریم بن منصور مبارزه خواهد کرد.برنده این مبارزه ها در فینال با هم رو به رو خواهند شد و فاتح این تورنمنت در آینده با مدافع عنوان قهرمانی این دسته یعنی نیکی هُلزکن مبارزه خواهد کرد.

اما در بخش سوپرفایت های این رویداد و در مبارزه عنوان قهرمانی نیمه سنگین وزن، مُراد بوزیدی از تونس با مدافع عنوان قهرمانی این دسته یعنی آرتِم وخیتوف از روسیه مبارزه خواهد کرد.وخیتوف در مسابقات GLORY 28 پاریس کمربند و قهرمانی این دسته را از چنگال سائولو کاوالاری بیرون آورد و منتظر است تا بار دیگر در برابر مراد بوزیدی ملقب به “قدرت خاموش” از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

اما در یک مبارزه دیگر در دسته پَر وزن مُصعَب عَمرانی از مراکش با اِدی سلیمانی  از فرانسه مبارزه می کند.

قیمت بلیط این مسابقات از 45 یورو تا 165 یورو اعلام شده است و تنها افراد 16 سال به بالا می توانند از نزدیک شاهد این رویداد باشند.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.