www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۳۶ 1395/09/12

آلدو: تقصیر من نیست که کانر بزدل است!

قهرمان موقت دسته پر وزن UFC پس از ارتقا به قهرمانی این دسته کانر مک گرگور را ترسو خطاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، پس از اطلاعیه UFC مبنی بر واگذار شدن کمربند قهرمانی دسته پَر وزن توسط مک گرگور حال صورت زخمی دنیای قفس در مصاحبه ای در این باره سخن گفت.
ژوزه آلدو: “می دانستم این اتفاق می افتد ، من همیشه قهرمان بودم. در آن مبارزه (در برابر کانر مک گرگور) هم بر اثر یک اتفاق شکست خوردم. می دانم که در یک مبارزه تکراری می توانستم او را مغلوب کنم. می دانستم که دوباره قهرمان می شوم. تقصیر من نیست که او یک بزدل است. او هیچگاه یک قهرمان نبوده.من در این دسته نمی بازم.به هیچ کسی”.
آلدو در ادامه گفتگو درباره مبارزه آینده خود سخن گفت.
“من برای مواجه شدن با هر کسی (پتیس یا هالووی) که پیروز شود آماده خواهم شد.البته پتیس نام بزرگتری است.او یک بار قهرمان بوده و مبارزه با او نبرد بزرگتری خواهد بود.اگر هالووی هم پیروز شود هم خوب است چون من در هر صورت او را شکست می دهم”.
اکنون که وضعیت آلدو از بلاتکلیفی خارج شده به زودی شاهد حضور او در هشت ضلعی UFC خواهیم بود.هر چند تمایل این برزیلی برای مبارزه انتقامی با مک گرگور بود ولی بازگشت دوباره او به قفس برای هوادارانش بسیار خوشایند خواهد بود.شاید در آینده مبارزه پرکینه او در برابر بدنام ایرلندی محقق شود.کسی چه می داند؟!

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار