www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۱۲ 1393/10/07

آقای وزیر متاسفیم

در ورزش کشور ما تبعیض بین فوتبال و سایر رشته ها چیز جدیدی نیست. اما اتفاقی که این روزها درحال وقوع است واقعا جالب توجه است: بی اعتبار کردن واژه “قهرمان” و “نخبه” و ضربه به اعتماد عمومی فقط برای حمایت از چند فوتبالیست متخلف! فوتبالیستهایی که به اعتبار معروفیت و پول بی حساب و […]

در ورزش کشور ما تبعیض بین فوتبال و سایر رشته ها چیز جدیدی نیست. اما اتفاقی که این روزها درحال وقوع است واقعا جالب توجه است: بی اعتبار کردن واژه “قهرمان” و “نخبه” و ضربه به اعتماد عمومی فقط برای حمایت از چند فوتبالیست متخلف! فوتبالیستهایی که به اعتبار معروفیت و پول بی حساب و کتابی که همین برخوردهای تبعیض آمیز برایشان به ارمغان آورده با ارائه مدارک جعلی برای خود کارت معافیت و به دنبال آن گواهی نامه و پاسپورت و… گرفته و حالا که دستشان رو شده عده ای به دنبال ماستمالی قضیه افتاده اند.

به گزارش “رزم نیوز” ، اینکه برخی از رسانه های زرد فوتبالی که بقاء آنها به همین فوتبال گره خورده دنبال قهرمان سازی از این متخلفین باشند یا فلان مسئول با جوی که همین رسانه ها راه انداخته اند آنها را “نخبه” قلمداد کند تاسف آور اما در جامعه ورزشی ما چیز عجیبی نیست. آنچه عجیب است این است که بشنویم شخص وزیر ورزش هم با نامه به سرلشگر فیروزآبادی  به دنبال حل مشکل این متخلفین جهت همراهی تیم ملی فوتبال در بازیهای جام ملتهای آسیا افتاده است. وزیری که وقتی انتخاب شد از عدالت گفت و توقع می رفت حتی اگر مسئولان نظامی هم رضایت دادند او برای دفاع از ارزش قهرمانان واقعی ورزش کشور موضع بگیرد. آقای وزیر این بود عدالتی که وعده داده بودید؟ از دیگران توقعی نیست اما شما واقعا متوجه نیستید که این کار شما رسما توهین به قهرمانان واقعی کشور است؟ اگر این فوتبالیستهای درجه چندم که حتی در رشته ورزشی شان هم هیچ عددی نیستند، خلاف کرده اند و برخی طلبکار هم هستند “قهرمان” و “نخبه” هستند و لایق بخشش،  پس آن ورزشکاری که هم به قانون احترام گذاشته و هم با کمترین امکانات تمرین کرده و عرق ریخته و برای این کشور در میادین جهانی افتخار آفریده چیست؟!

مسئولان عزیز ورزش کشور، انصافا اگر این خلاف در بین ورزشکاران رشته دیگری اتفاق افتاده بود هم همینگونه پادرمیانی می کردید؟ تابحال که افتخار ورزش را کسان دیگری کسب می کردند، پول و شهرتش مال فوتبالیست ها بود. حالا هم می خواهید به جای خلافی که اینان مرتکب شده اند بچه های تکواندو را ممنوع الخروج کنیم، کشتی گیران را ممنوع الفعالیت کنیم، ووشوکاران را دادگاهی کنیم، کاراته کاها را بفرستیم پادگان و جودوکاها هم تشریف ببرند زندان؟  خداوکیلی تعارف نکنید؟

 1983-3533

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.